اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حسابداری صنعتی مجتمع گازی:

حسابداری قیمت تمام شده در مجتمع گاز پارس جنوبی عملیاتی شد

رئیس حسابداری صنعتی مجتمع گازی گفت: حسابداری قیمت تمام شده در مجتمع گاز پارس جنوبی عملیاتی شد.

حسابداری قیمت تمام شده در مجتمع گاز پارس جنوبی عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مختار اسماعیلی عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی با تولید 44 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این مجموعه هستیم.

رئیس حسابداری صنعتی مجتمع گازی از عملیاتی شدن نرم‌افزار حسابداری قیمت تمام شده در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

اسماعیلی تصریح کرد: هدف از این پروژه، محاسبه بهای تمام شده محصولات تولیدی مجتمع، شامل گاز طبیعی شیرین، میعانات گازی، گوگرد، پروپان، بوتان، اتان و همچنین محاسبه هزینه‌های عملیاتی تولید و فعالیت‌های غیر عملیاتی است.

وی افزود: پروژه حسابداری قیمت تمام شده (هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت) از سال 88 توسط واحد پژوهش و فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز با همکاری دانشگاه صنعت نفت در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی وارد فاز طراحی و پس از دو سال کار طراحی، در سال 90 نرم‌افزار حسابداری قیمت تمام شده، عملیاتی شد.

رئیس حسابداری قیمت تمام شده با اشاره به حیاتی بودن این بخش از حسابداری برای مدیران شرکت، خاطرنشان کرد: حسابداری صنعتی(حسابداری قیمت تمام شده)به عنوان ابزار فراهم کننده اطلاعات مربوط، دقیق و قابل اعتماد برای اتخاذ تصمیمات« ایجاد ارزش» برای مدیران و امکان اعمال کنترل بیشتر بر هزینه‌های صورت گرفته در راستای تولید در مجتمع و همچنین شرایطی را مهیا می‌کند تا مدیران به ارزیابی عملکرد برنامه‌ها و مراکز مسئولیت تحت مدیریت خود بپردازند.

اسماعیلی اضافه کرد: این واحد هم اکنون در حال محاسبه بهای تمام شده محصولات و فعالیت‌ها برای سال جاری است که در این راه از تمام مدیران پالایشگاه‌ها و مدیران و روسای واحدهای ستادی تقاضای همکاری و مساعدت دارد.

وی از مدیر مالی مجتمع در اجرا و پیاده‌سازی این پروژه و همه کسانی که با این مدیریت در راستای اجرای این طرح همکاری داشته‌اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول