اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در امامزاده عباس(ع) ساری

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در امامزاده عباس(ع) ساری با حضور مدیرکل اوقاف مازندران و معاون سازمان اوقاف برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در امامزاده عباس(ع) ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جشن میلاد حضرت زهرا(س) پیش از ظهر امروز در آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد.

این جشن با حضور حجت‌الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حمیدرضا ابراهیمی معاون مدیریت توسعه منابع سازمان اوقاف و جمعی از مردم ولایتمدار ساری برگزار شد.

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در حالی با همکاری اداره کل اوقاف مازندران و اداره ثبت احوال ساری در امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد که تعدادی از مادران شهدا و سادات شهرستان ساری در این جشن با اهداء لوح سپاس و جوایز، مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش فارس، حمزه زاهدی قاری برتر کشور و بین المللی در ابتدای این مراسم به قرائت قرآن پرداخت.

*برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در 250 بقعه متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این جشن با بیان اینکه ابتدای سال 93 با نام حضرت زهرا(س) آغاز شده است، گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان جامعه در مسائل فرهنگی است.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) متعلق به زمان خاصی نیست، افزود: فرزند زهرای مرضیه متعلق به تمام قرن‌ها و تمام بشر است.

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در 250 بقعه و امامزاده مازندران خبر داد و بیان کرد: این جشن با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و شناساندن مظلومیت اهل بیت (ع) به جامعه برگزار می‌شود.

علیزاده اظهار داشت: جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور سادات و خانواده معظم شهدا در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم علوی مازندران در طول تاریخ عشق و ارادت خود را با پذیرش و میزبانی از امامزادگان به خاندان اهل بیت (ع) و به جهانیان ثابت کردند.

*امروز بیش از روزهای گذشته نیازمند تفکر فاطمی هستیم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر روز دیگر نیازمند تفکر فاطمی هستیم، بیان داشت: در حوزه اقتصاد و فرهنگ جامعه ما نیازمند تفکر فاطمی است.

علیزاده تصریح کرد: تفکر و فرهنگ فاطمی نمونه بارزی از تفکر اهل بیت(ع) و فرهنگ قرآنی است.

وی اظهار داشت: با فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری امسال باید در نشر و ترویج فرهنگ فاطمی تلاش بیشتری کنیم.

*تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ما را نشانه رفته است

معاون مدیریت منابع سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با بیان اینکه انتظار حضرت زهرا(س) از بانوان جامعه اسلامی حفظ حجاب است، افزود: دین مبین اسلام بر تکریم زن در جامعه بسیار توجه دارد.

حمیدرضا ابراهیمی پشتوانه هر خانواده موفقی را وجود زن موفق در آن خانواده دانست و بیان کرد: مادر موفق در هر خانواده یکی از اثرگذارترین شخصیت در پیشرفت آن خانواده است.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای غربی بنیان خانواده آنان از هم گسیخته است، بیان داشت: همجنس‌بازی در بعضی از کشورهای غربی رواج یافته است و این موضوع بنیان خانواده آنان را از بین برده است.

ابراهیمی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمن، بنیان خانواده جامعه ما را نشانه رفته است، گفت: مقام معظم رهبری از سال‌های گذشته بر وجود تهاجم فرهنگی دشمن هشدارهای لازم را داده بود.

انتهای پیام/86031/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول