اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در خدابنده برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان، مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در خدابنده برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در خدابنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سراسر کشور مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) پیش از ظهر امروز در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرستان خدابنده برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در این مراسم ضمن تبریک روز مادر و هفته زن بیان کرد: حضرت زهرا(س) در رفتار و اخلاق الگوی همه مسلمانان هستند.

حجت‌الاسلام شیخ علی‌اکبر بیگدلی با بیان اینکه شناخت همه لحظات زندگی حضرت زهرا(س) برای مسلمانان ارزشمند است، تصریح کرد: باید با انجام اقدامات لازم  فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود.

این مسئول با بیان اینکه کمال انسانی حضرت زهرا(س)، ایشان را الگو و اسوه قرار داده است، اضافه کرد: همه انسان‌ها می‌توانند با تاسی از سیره این بانوی برجسته به سعادت ابدی دست یابند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به برخی از بیانات حضرت زهرا(س) در توصیه به بانوان اظهار داشت: بنا به فرموده حضرت زهرا(س) بهترین و نیکوترین عمل زنان آن است که مردان را نبینند و مردان نیز آنان را ننگرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان در تلاش برای جدا ساختن زنان از هویت اسلامی خود هستند، تصریح کرد: زنان و بانوان ایرانی باید با تاسی به حضرت زهرا(س) و الگوبرداری از ایشان این فتنه دشمنان را ناکام گذارند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه ایمان، تضمین کننده آخرت انسان است، تصریح کرد: ایمان تضمین کننده آخرت انسان‌ها است و شفاعت نصیب کسانی می‌شوند که مومن خدا بوده‌اند.

امسال به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلفی در شهرستان خدابنده اجرا شد که از جمله آن توزیع بروشور حجاب در بین دانش‌آموزان و معلمان خواهر، برگزاری مراسم جشن میلاد، مراسم مداحی و ... بود.

انتهای پیام/73005/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول