اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

همایش بزرگ کوثر در دشتستان برگزار شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، همایش بزرگ کوثر در دشتستان برگزار شد.

همایش بزرگ کوثر در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان ظهر امروز در آیین برگزاری همایش بزرگ کوثر در برازجان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام امری لازم است.

ارسلان زارع افزود: کتاب قرآن رمز سعادت و موفقیت انسان است و عمل به دستورات این کتاب الهی موجبات سعادت اخروی و دنیوی می‌شود.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اهمیت تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: مشی اساسی حضرت زهرا(س) در همه مراحل زندگی بر اساس خشنودی خداوند بود.

زارع افزود: گفتار و رفتارهای آن شخصیت فرهیخته باید بیشتر در جامعه ترویج شود و بانوان ما به‌ویژه دختران بیشتر از سیره آن حضرت بهره بگیرند.

وی اضافه کرد: بدون تردید حضرت فاطمه(س)، اسوه‌ای بی‌بدیل برای زنان عالم است و زندگی مشترک ایشان با حضرت علی(ع) نمونه‌ای برجسته برای تحکیم بنیان خانواده است.

فرماندار دشتستان گفت: ایجاد فضای لازم برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه در سطح شهرستان از برنامه‌های مدیریت ارشد شهرستان است.

زارع تاکید کرد: به لحاظ توانایی و اثرگذاری زنان سعی خواهیم کرد مسیر و تمهیدات لازم را برای نقش‌آفرینی آنها در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی فراهم کنیم.

در این آیین، برنامه‌های متنوعی در بزرگداشت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا شد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول