اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد

برپایی جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در 32 بقعه متبرکه استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری جشن ولادت با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) در 32 بقعه متبرکه استان خبر داد.

برپایی جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در 32 بقعه متبرکه استان مرکزی

حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن مراسم جشن و مولودی‌خوانی در سطح 32 بقعه از بقاع متبرکه استان از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سخنرانی، مولودی‌خوانی، آذین‌بندی، پخش شیرینی و شربت، برگزاری مسابقات فرهنگی و... از برنامه‌های این جشن‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه این جشن‌ها با هدف آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود، ادامه داد: امروز جامعه به شدت نیازمند آشنایی با ابعاد شخصیتی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) است.

عباسیان زهد، اخلاص، فرزند داری و همسر داری را از جمله ویژگی‌های شخصیت حضرت زهرا(س) عنوان و تاکید کرد: حجاب، طهارت، عفت، پاکدامنی و ساده زیستی، تربیت فرزند، شوهرداری و حیا باید در جامعه نهادینه شود و این همان روش و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است.

این مسئول افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر خیر کثیر است و تنها الگوی زنان نیست، بلکه مردان هم از سیره فاطمی درس می‏گیرند و این بانوی بزرگ اسلام حافظ ولایت بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اذعان داشت: حضرت زهرا(س) برای تمام بشریت الگو هستند و پیروی از ایشان سعادت دنیوی و اخروی و رضایت الهی را به‌ دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/87006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول