اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز زن

زنان فعال حوزه فرهنگ کهگیلویه تجلیل شدند

در مراسم جشن میلاد کوثر و به مناسبت روز زن 10 نفر از زنان فعال کهگیلویه تجلیل شدند.

زنان فعال حوزه فرهنگ کهگیلویه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز جشن بزرگ میلاد کوثر توسط بسیج خواهران حوزه الزهرا(س) در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

سرگرد سعید برومندزاده در این آیین با تبریک ولادت بانوی دو عالم و امام خمینی(ره) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی نمونه جهان بشری است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت نقش زن در تکامل اجتماعی را مهم عنوان و تصریح کرد: نگاه راهبردی اسلام به زنان نگاهی است خانواده‌محور که اساساً هویت زن را در جایگاه خانواده بازیابی می‌کند.

وی با اشاره به نقش مخرب ماهواره بر کانون خانواده تصریح کرد: امروز این وسیله قدرتمند ارتباط جمعی با نفوذ در خانواده‌ها فرهنگ جامعه اسلامی ما را تهدید می‌کند.

برومندزاده با بیان اینکه تاثیر برنامه‌های این ابزار بر افکار عمومی و عملکرد آن را بویژه از نظر تربیتی و جامعه‌پذیری نباید از نظر دور داشت، هدف شبکه‌های ماهواره‌ای را تغییر الگوی نگرشی و رفتاری خانواده‌ها دانست و افزود: این برنامه‌ها قصد دارند نوع تفکر و بینش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما را تغییر دهند و مصرف‌گرایی را میان تماشاگرانشان نهادینه کنند.

این مسئول بصیرت‌افزایی والدین بخصوص زنان در تربیت فرزندان و مراقبت از آن‌ها را ضروری خواند و گفت: زنان بسیجی با آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها در زمینه تبعات و پیامدهای استفاده از ماهواره می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

در ادامه این مراسم هدی ناصری‌زاده مسئول حوزه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت در بیاناتی به تبیین فضایل اخلاقی حضرت فاطمه(س) پرداخت.

به گزارش فارس در پایان برنامه 10 نفر از زنان فعال شهرستان در حوزه فرهنگی و کارآفرینی تجلیل شد.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول