اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام تأکید کرد

ضرورت شناخت ژرفای کمالات و فضیلت‌های حضرت زهرا (س)

استاندار ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک روز زن و گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) اعلام کرد: شناخت ژرفای کمالات و فضیلت‌های حضرت زهرا (س) ضرورت دارد.

ضرورت شناخت ژرفای کمالات و فضیلت‌های حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد رضا مروارید استاندار ایلام به مناسبت میلاد حضرت زهرای اطهر (س)، روز زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) با صدور پیامی در این زمینه اظهار داشت: «إنّا أعطَیناکَ الکَوثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَر» همانا ما کوثر را به تو عطا کردیم پس برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن.

این پیام ادامه می‌دهد: حضرت فاطمه زهرا (س) شجره طیبه‌ای است که برکت وجودش، آبشخور دل‌های شیفته مؤمنانی است که در برهوت هستی در پی آب حیات می‌گردند. او عطیه‌ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست.

این پیام اضافه می‌کند: جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می‌ستاند. در این میان، تنها نگریستن به سیره عملی و شیوه رفتاری اوست که ما را با ژرفای کمالات و فضیلت‌های وی آشنا می‌سازد. در واقع، زندگی نامه او، آیینه‌ای است که فضایلش را بر رواق دل‌ها می‌تاباند و شبستان جان را چون روز روشن می‌سازد.

این پیام اضافه می‌کند: شایسته است که زندگی سراسر نورانیت این اسوه همه اعصار و قرون را به دقت بنگریم و آموزه‌های آن را در زندگی به کار بندیم. تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان سرافراز ایران خصوصا بانوان غیور ایلام ، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/2246/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول