اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد مسکن بهشهر و گلوگاه بیان کرد

صدور 16 هزار سند روستایی در بهشهر و گلوگاه

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه، تعداد اسناد مالکیت روستایی صادر شده مربوط به این دو شهرستان را تاکنون، 16 هزار و 299 فقره اعلام کرد.

صدور 16 هزار سند روستایی در بهشهر و گلوگاه

مهدی عبدی‌کمیشانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مسکن، مربوط به واحدهای عمران روستایی، مسکن شهری، صدور سند مالکیت و مسکن روستایی است.

وی با اشاره به وجود 109 روستا در بهشهر و گلوگاه، افزود: از این تعداد، طرح هادی 66 روستا اعم از کوهستانی و دشت، تهیه شده و در 32 روستا اجرا شده است، شش روستا در دست مطالعه تهیه طرح است و 23 روستا هم در دست اجرای این طرح قرار دارند.

عبدی‌کمیشانی از دریافت پایان کار یک‌‌هزار و 846 واحد مسکن شهری در بهشهر و گلوگاه گفت و اینکه مجموع واحدهای مسکن مهر انفرادی و گروهی در این بخش، 3 هزار و 335 واحد است.

این مسئول تصریح کرد: 90 درصد واحدهای باقی‌مانده، تا پایان شهریور امسال تکمیل می‌شوند.

سرپرست بنیاد مسکن بهشهر و گلوگاه، مبلغ ودیعه مسکن این بنیاد معنوی به مستاجران دو شهرستان را 339 میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد.

وی درباره تعداد اسناد مالکیت صادر شده در بهشهر و گلوگاه، تصریح کرد: از مجموع 109 روستای این مناطق، 16 هزار و 299 فقره سند مالکیت مربوط به 40 روستا صادر شده و در هشت روستا نیز به مرحله صدور سند رسیده است.

سرپرست بنیاد مسکن بهشهر و گلوگاه با اشاره به واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن بهشهر و گلوگاه اظهار داشت: 4 هزار و 826 فقره تسهیلات ساخت مسکن روستایی به متقاضیان پرداخت شده، و از این تعداد، 4 هزار و 260 واحد، تکمیل شدند.

عبدی‌کمیشانی، در پایان گفت: از سال 86 تاکنون، یک‌هزار و 962 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه برای تعمیرات مسکن روستایی، یک‌‌هزار و صد فقره تسهیلات در قالب حوادث غیرمترقبه، و حدود یک‌هزار فقره کمک بلاعوض به حادثه‌دیدگان در بهشهر و گلوگاه، با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان، پرداخت شده است.

به گزارش فارس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر و گلوگاه، از سال 86 تاکنون از بنیاد مسکن شهرستان نکا تفکیک شده است.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول