اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 21 هزار سند مالکیت کاداستری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری از صدور 21 هزار و 918 برگ اسناد مالکیت کاداستری در سال گذشته در این استان خبر داد.

صدور 21 هزار سند مالکیت کاداستری در چهارمحال و بختیاری

محمدحسن بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در سال گذشته افزون بر 317 هزار و 65 خدمات ثبتی در بخش‌های املاک و اسناد استان صورت گرفت.

وی افزود: از این تعداد 242 هزار و 960 خدمت در بخش اسناد و بیش از 97 هزار خدمت در حوزه املاک به مردم و مراجعین ثبتی داده شده است.

بهادر از رشد 12 درصدی ارائه خدمات به مراجعین خبر داد و گفت: پذیرش تقاضای ثبت املاک مجهول، صدور اسناد مالکیت کاداستری، بازداشت و رفع بازداشت املاک، پاسخ به استعلامات از عمده خدمات ثبتی در بخش املاک استان بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته بیش از 218 هزار سند در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده است که با کاهش 3.5 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی از ثبت 11 هزار و 541 واقعه ازدواج در استان خبر داد و گفت: ثبت وقایع ازدواج در استان 1.91 درصد نسبت به مشابه سال پیش از آن رشد داشته است.

بهادر در ادامه بر پرهیز از روزمرگی و تلاش بیشتر کارکنان در راستای پیشبرد و نیل به سیاست‌های سازمان تأکید کرد و گفت: با برگزاری جلسات تخصصی و ارائه راهکارهای لازم از سوی اعضای کمیته می‌توان به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/68001/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول