اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

سند‌دار شدن زمین‌های فاقد سند مالکیت نیازمند یک طرح ملی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سند‌دار شدن زمین‌های فاقد سند مالکیت نیازمند یک طرح ملی است.

سند‌دار شدن زمین‌های فاقد سند مالکیت نیازمند یک طرح ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مشکلات ایجاد شده در حاشیه خیابان‌های موجود در سطح شهر، اظهار داشت: در ساعات ابتدایی صبح هر روز با تجمع کارگران ساختمانی در حاشیه خیابان‌ها و میادین اصلی شهر مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تجمع کارگران ساختمانی در این مکان‌ها سبب ایجاد مشکلاتی مانند ترافیک در شهر می‌شود، اضافه کرد: همچنین این موضوع سبب ایجاد سیمای شهری نا‌مناسب می‌شود و این موضوع رسیدگی مسئولان امر را می‌طلبد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه شهرداری باید با برنامه‌ریزی اصولی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند، تصریح کرد: شهرداری باید مکانی را برای این کارگران اختصاص بدهد تا افراد نیازمند به استفاده از این کارگران ساختمانی نیز به این مکان مراجعه کنند.

وی به وجود افراد تحصیل‌کرده بیکار در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر سالانه حدود 6 هزار نفر در سطح شهر برای اشتغال به شورای شهر مراجعه می‌کنند و با توجه به این موضوع مسئولان امر باید برای رسیدگی به این وضعیت چاره‌اندیشی کنند.

شریعتی، سند‌دار نبودن اراضی را یکی از مشکلات موجود در شهر دانست و تأکید کرد: مشکل سند‌دار نبودن زمین‌ها تنها به شهر و استان اصفهان اختصاص ندارد، بلکه این موضوع ملی است و رسیدگی به این معضل به یک طرح ملی نیاز دارد.

وی با تأکید بر اینکه سند‌دار شدن زمین‌های فاقد سند مالکیت نیازمند یک طرح ملی است، اذعان داشت: در حال حاضر در اصفهان بیش از 60 هزار پرونده مربوط به زمین‌های فاقد سند مالکیت وجود دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان با بیان اینکه بیمه‌های ساختمانی یکی دیگر از مشکلات موجود در سطح شهر است، یادآور شد: بیمه‌های ساختمانی به مردم فشار وارد می‌کند و باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول