اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نماز جمعه گچساران مطرح کرد

عملکرد مطلوب خبرنگاران فارس گچساران در خصوص انعکاس خطبه‌های نماز جمعه و وضعیت مصلی

مسئول ستاد نماز جمعه گچساران گفت: خبرنگاران خبرگزاری فارس گچساران، عملکرد مطلوبی در خصوص پوشش خطبه‌های نماز جمعه و پیگیری روند مصلی این شهرستان دارند.

عملکرد مطلوب خبرنگاران فارس گچساران در خصوص انعکاس خطبه‌های نماز جمعه و وضعیت مصلی

مختار شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: امروزه بدون حضور و پیگیری رسانه‌ها موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها، نارسایی‌ها و مشکلات انعکاس داده نمی‌شود و جامعه در فضایی از بی‌خبری و سکون خواهد ماند.

وی، اطلاع‌رسانی به مردم و بالا بردن آگاهی‌ به جامعه را از مهم‌ترین وظایف وسایل ارتباط و رسانه‌ها دانست و با اشاره به فعالیت رسانه‌ها در گچساران، خاطرنشان کرد: گچساران یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک در سطح استان و کشور بوده که از فضای رسانه‌ای قابل ‌قبول و فعالی برخوردار است.

شفیعی ضمن تقدیر از تلاش‌های پیگیرانه خبرنگاران فارس گچساران در خصوص پوشش کامل و مطلوب خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، تصریح کرد: خبرنگاران خبرگزاری فارس در حوزه گچساران از جمله فعال‌ترین خبرنگاران در خصوص انعکاس خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بوده که با انعکاس و پوشش مطلوب مشکلات، معضلات و موفقیت‌های مطرح شده توسط خطیبان نماز جمعه در حوزه‌های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی اطلاع‌رسانی مطلوب و کاملی در این حوزه دارند.

مسئول ستاد نماز جمعه گچساران با اشاره به بیان مشکلات مطرح شده توسط مسئولان مختلف کشوری، استانی و محلی همچنین امامان جمعه گچساران و پوشش مطلوب و انعکاس آن توسط خبرگزاری فارس در خصوص مصلی این شهرستان ابراز کرد: با رصد و جستجوی اخبار و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های مختلف در خصوص وضعیت و روند پروژه مصلی گچساران، عملکرد مطلوب خبرگزاری فارس قابل تقدیر است.

شفیعی ضمن تقدیر و تشکر از کوروش رضایی خبرنگار خبرگزاری فارس گچساران در خصوص پوشش اخبار نماز جمعه و مصلی این شهرستان ادامه داد: ستاد نماز جمعه گچساران و دفتر امام جمعه این شهرستان از تلاش‌های پیگیرانه خبرگزاری فارس در خصوص انتشار اخبار و گزارش‌‌های مصلی این شهرستان همچنین پوشش کامل و عینی خطبه‌های نماز جمعه تقدیر و تشکر می‌کند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای خبرنگاران خبرگزاری فارس در حوزه گچساران، یادآور شد: عملکرد مطلوب خبرنگاران فارس این شهرستان در خصوص انتشار فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و دینی بارها در نماز جمعه این شهرستان مورد تقدیر امام جمعه و مسئولان ستاد نماز جمعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/82001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول