اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب گچساران

نمایشگاه بزرگ کتاب گچساران با حضور مسئولان محلی در سالن وحدت این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اردلان زینل‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب که با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسئولان محلی در محل سالن وحدت گچساران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در راستای تحقق بخشیدن به فرمان رهبری در زمینه مسائل فرهنگی، شهرداری این نمایشگاه را به عنوان نمونه فعالیت‌های اولیه در زمینه کارهای فرهنگی برپا کرد.

شهردار گچساران افزود: این نمایشگاه با پنج هزار عنوان کتاب در 70 هزار جلد با موضوعات دینی، هنری، کمک آموزشی، زبان، تاریخ، نرم‌افزار و بازی‌های فکری از 28 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه دایر است.

وی با بیان این‌که مقوله فرهنگ بحث مهمی بوده که طی سال‌های اخیر مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید داشته‌اند، ابراز کرد: همه مسئولان باید بحث فرهنگ را در اولویت کاری خود قرار داده و فرمان رهبری بر مدیریت جهادی را به جد با همت مضاعف عملی کنیم.

شهردار گچساران خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی امر مهمی است که در رساندن نسل جوانان در همه زمینه‌ها به ویژه مسائل علمی در شکوفایی و باروری تاثیرگذاری بسیار داشته است.

وی گفت: شهرداری تا حد امکان با مسئولان ادارات شهرستان در زمینه برگزاری مراسم‌های فرهنگی همکاری کرده و اکنون برنامه‌هایی را برای اجرا طراحی و برنامه‌ریزی کرده است که برپایی نمایشگاه یکی از آن‌ها است.

انتهای پیام/82019/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول