اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران مطرح کرد

نبود بودجه مشکل امور بانوان فرمانداری گچساران در اجرای برنامه‌های فرهنگی

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران گفت: امور بانوان گچساران با مشکل نبود بودجه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مواجه است.

نبود بودجه مشکل امور بانوان فرمانداری گچساران در اجرای برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عذرا آذریان عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و با بیان اینکه باید برنامه‌هایی در شأن مقام والای زن برگزار شود، اظهار داشت: متأسفانه امسال امور بانوان به علت نبود بودجه و با توجه به موقعیت رابطین در ادارات موفق به تدارک برنامه‌های خوبی برای هفته زن نشده است.

وی با اشاره به فعالیت امور بانوان در زمینه کارهای فرهنگی، افزود: ما ایده کار داریم، اما بودجه‌ای برای انجام کارهای فرهنگی نداریم.

آذریان ضمن گلایه از تذکرات مسئولان برای فعالیت امور بانوان در مسائل فرهنگی، گفت: وقتی مسئولان از ما کار فرهنگی می‌خواهند و انتظار انجام کار دارند باید اعتباری برای انجام کار فرهنگی در اختیار ما قرار داده و حمایت کنند.

مسئول امور بانوان گچساران ابراز داشت: چنانچه مسئولان نمی‌توانند بودجه‌ای در اختیار ما قرار دهند، خواهشمندیم طی بخشنامه‌ای به ادارات خواسته شود که برخی از بودجه خود را صرف هزینه برنامه های فرهنگی امور بانوان کنند.

آذریان با بیان اینکه هر یک از رابطین ما در ادارات گچساران به صورت درون‌سازمانی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن برنامه‌هایی برای اجرا دارند، بیان کرد: امور بانوان امسال چهار برنامه به این مناسبت تدارک دیده که جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، تجلیل از بانوان برتر شهرستان، برگزاری اردوی یک روزه، کلاس آموزشی بهداشت و مادران و افتتاحیه صنایع دستی بانوان روستای بید زرد را می‌توان از جمله برنامه‌های شاخص نام برد.

وی خاطرنشان کرد: در جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا ضمن تجلیل از بانوان شاخص شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و.... همراه با برنامه های شاد و متنوع، نمادی از صنایع دستی بانوان روستایی و عشایری به نمایش گذاشته خواهد شد.

این مسئول در فرمانداری گچساران با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشت و مادران، ابراز کرد: زنان نقش اصلی ایجاد آرامش خانواده و تربیت فرزندان را به عهده دارند که لازمه ایفای این نقش داشتن کمترین دغدغه فکری است.

آذریان بر الگوگیری بانوان و دختران از حضرت فاطمه زهرا‌(س) تأکید کرد و بیان کرد: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه اسلام و حفظ کرامت می‌توانند در تمامی زمینه نمود و تبلور داشته باشند.

وی در پایان ضمن ستودن نقش زنان به ویژه مادران شهید گچساران در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد: بزرگ مردان جامعه اسلامی از دامن مادران با عفت و شجاع برخاسته‌اند.

انتهای پیام/82019/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول