اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش قزوین خبر داد

برگزیده شدن 2 اثر دانش‌آموزان قزوینی در جشنواره فیلم رشد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین از برگزیده شدن دو اثر دانش‌آموزان این استان در جشنواره فیلم رشد امسال خبر داد.

برگزیده شدن 2 اثر دانش‌آموزان قزوینی در جشنواره فیلم رشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا طاهرخانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهل و سومین جشنواره فیلم رشد که با حضور جمعی از دانش‌آموزان، فرهنگیان، مسئولان و نماینده وزارت آموزش و پرورش در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره که هدف از اجرای آن آشنایی دانش‌آموزان از طریق تولید محتوای فیلم‌سازی و پرورش خلاقیت در میان آنان است، از امروز تا سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از استان قزوین پنج فیلم در چهل و سومین جشنواره فیلم رشد شرکت داشتند، افزود: دو مورد از این فیلم‌ها با نام‌های «تجربه تازه» ساخته محدثه اردکانی و مهسا شمس و «روایت تا به تا» ساخته فائزه شهسواری و محدثه محمدی در جشنواره برگزیده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: تمام فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره فیلم رشد با موضوعات داستانی، تربیتی و پویانمایی تولید شده و محور اصلی آن بررسی آثار علمی و پرورشی با نگاه به امور درسی است.

طاهرخانی ادامه داد: تعلیم و تربیت حساس‌ترین و ظریف‌ترین امور انسانی محسوب می‌شود که پیچیدگی آموزش و پرورش نیز به واسطه همین موضوع است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: هر برنامه‌ای که در آموزش و پرورش تدوین شود باید در آن از نیروهای ماهر استفاده کنیم و در صورتی که به اندازه کافی به این امر توجه نشود، کار ناتمام باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال تعداد 50 فیلم از آثار انتخاب شده در دبیرخانه، در تعدادی از سالن‌ها و مدارسی به صورت همزمان اکران می‌شود، یادآور شد: در انتخاب مدارس تلاش شده است تا مدارسی انتخاب شوند که از تجهیزات و امکانات بهتری برخوردار باشند و بتوانند تعدادی از مدارس همجوار خود را پوشش دهند.

گفتنی است، اکران فیلم‌های جشنواره امسال در ادارات آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 قزوین و شهرستان‌های البرز، بویین زهرا و تاکستان برای دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77011/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول