اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در اردبیل افتتاح شد

چهل و سومین جشنواره فیلم رشد امروز در اردبیل افتتاح شد.

چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در اردبیل اظهار داشت: سال 93 سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و پافشاری بر این دو موضوع ضروری و مهم برای وضعیت کنونی کشورمان بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حالی که قرار بود هدفمندی یارانه‌ها موجب بهبود وضعیت تولید و رونق اقتصادی شود اما متاسفانه اینگونه نشد و دولت در حال حاضر اقدام به اصلاح سیستم توزیع یارانه نوبت اول می‌کند تا بتواند برخی از مشکلات را حل کند.

زنجانی یادآور شد: بسیاری از مشکلات به وجود آمده و تعطیلی پروژه‌های عمرانی به دلیل سیاست‌های نادرست دولت قبلی و بخشی دیگر نیز در ارتباط با تحریم‌های خارجی علیه کشورمان بوده است.

فرماندار اردبیل ادامه داد: آمار موجود در خصوص اشتغال صحت ندارد و بیشتر کارخانه‌های تولیدی تعطیل شده‌اند و آن دسته از کارخانه‌هایی که سرپا ایستاده‌اند با کمک وام و قرض به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

زنجانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ثبت نام بهره‌مندی از دور دوم یارانه نقدی افزود: کسانی که نیازمند نیستند باید از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند تا با این کار به رونق ملی و ایجاد کسب و کار کمک کنند.

این مسئول تاکید کرد: این اختلال در ‌هدفمندی یارانه‌ها واقعاً برای کشور آسیب‌زا است و امیدواریم با انصراف افراد غیر‌نیازمند از دریافت یارانه‌ها از این بحران خارج شویم.

زنجانی در خصوص بخش فرهنگی نامگذاری شده امسال نیز بیان داشت: ایثار و از خودگذشتگی، مقدم کردن منافع دیگران به منافع شخصی است که این کار ارتباط مستقیمی با کارهای فرهنگی دارد.

وی یادآور شد: ایران یک کشور با قومیت‌ها و گرایش‌های فرهنگی مختلف است و باید وحدت و انسجام ملی با یک فرهنگ مطلوب و زیر نظر رهبر واحد و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

فرماندار اردبیل گفت: وظیفه آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی و پرداختن به این مقوله وظیفه سنگینی است و معلمان باید تلاش خود را بیشتر کنند تا دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند در کارهای فرهنگی پیشقدم باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تحولات سیاسی نباید به فضای تربیتی لطمه وارد کند و برای رشد فکری دانش‌آموزان باید کارهای فرهنگی و هنری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول