اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

اعزام 60 مبلغ به آذربایجان غربی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اعزام 60 مبلغ مذهبی و روحانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) به استان خبر داد.

اعزام 60 مبلغ به آذربایجان غربی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)

حجت‌الاسلام محمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: ایام ولادت بانوی بزرگوار، حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت مناسبی برای تبیین ویژگی‌های شخصیتی ایشان در سطح جامعه است و حضور موثر مبلغان مذهبی نیز در این راستا می‌‌تواند موثر باشد.

وی بر لزوم گرامیداشت این روز بزرگ در جامعه تأکید و تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن ولادت ایشان می‌تواند در شناساندن ابعاد شخصیتی آن حضرت به جوانان موثر واقع شود.

فخری ضمن تأکید بر حمایت از ویژه برنامه‌های این ایام در استان، افزود: هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد و روحانیون در برگزاری مراسم با شکوه ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان برگزار کننده این قبیل مراسم در استان هستند.

وی در این راستا از اعزام 60 روحانی و مبلغ برای برگزاری با شکوه مراسم ویژه ولادت ایشان در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: با حضور این روحانیون می‌توان ابعاد شخصیتی ایشان را بهتر تبیین کرد و در راستای پیاده‌سازی آنها در جامعه گام برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بر نقش موثر این مبلغان اعزامی در تبیین سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س) در زمینه‌های مختلف فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: اطاعت از دستورات الهی و رسول گرامی اسلام، خانه‌داری، همسرداری، تربیت دینی فرزندان و حضور موثر ایشان در عرصه‌های اجتماعی جامعه می‌تواند الگویی موثر برای بانوان امروز جوامع اسلامی باشد.

وی علما و روحانیون را مهم‌ترین اشخاص و ایام ولادت ایشان را بهترین زمان برای تبیین و بازگویی این ابعاد شخصیتی در جامعه یاد کرد و افزود: با بکارگیری روحانیون مجرب و عالم می‌توان از این فرصت پیش رو به نحو احسن بهره برد.

فخری همچنین از برگزاری مراسم ویژه‌ای در این راستا در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: فردا به همین منظور مراسم متعددی در مرکز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول