اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد

اعزام 306 مبلغ در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 306 مبلغ در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به این استان خبر داد.

اعزام 306 مبلغ در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری در نشستی با مسئولان شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان سمنان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شاهرود گفت: 614 نفر در ایام فاطمیه اعزام شدند و 306 نفر نیز برای ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اعزام می‌شوند.

وی ضمن اشاره به برگزاری همایش فاطمیون به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان سمنان افزود: این آیین با همکاری شورای هیئات مذهبی و دارالقران الکریم این اداره کل و با دعوت از مسئولان هیئات مذهبی بانوان، موسسات و مراکز قرآنی و اقشار تاثیرگذار برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تاکید بر حمایت از ویژه برنامه‌های این ایام توسط هیئات مذهبی شاخص بانوان در چهار شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار و مهدیشهر تصریح کرد: بانوان فرهیخته و هیئت‌های دارای سایت نیز باید نسبت به فعالیت پیرامون این مناسبت مذهبی در فضای مجازی با موضوع سبک زندگی فاطمی اقدام کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر نقش موثر مبلغان اعزامی در پیشبرد اهداف مقدس نظام خصوصا در نشر سیره عملی زندگی آل‌الله (ع) گفت: توصیه‌هایی تبلیغی به ائمه جماعات و مستقران و تفسیر سوره هل اتی، بیان سیره و روش زندگانی حضرت فاطمه (س) در هفته زن از جمله برنامه‌های این ایام است.

شکری با اشاره به تاکید ائمه اطهار (ع) بر حفظ اخلاق نیکو و بردباری خصوصا در محیط انسان‌ساز خانواده گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) همواره ادب و احترام رفتار را در برخورد با فرزندان رعایت می‌کردند و همیشه سعی در آموزش و تربیت دینی و اخلاقی آنها داشتند که این امر نقش مادران در خانواده را گوشزد می‌کند.

وی با یادآوری اینکه کمک به هم‌نوع ریشه‌ای تاریخی، مذهبی و سنتی در کشور ما دارد، افزود: پرداختن به زندگی در نگاهی به سخنان ائمه اطهار (ع) یاری رساندن به هم نوع در جامعه شیعه باید بسیار پررنگ‌تر شود که این مهم می‌طلبد تا روحانیان اعزامی ما به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با یادآوری اینکه همه چیز در این عالم یک ظاهر و یک باطنی دارد، گفت: شیعیان باید در ظاهر و باطن نسبت به هم مهربان باشند.

شکری افزود: روحانیان باید با رعایت اخلاق حسنه و همراهی قلب و زبان الگوی جامعه باشند تا منابر آنها تاثیرگذار باشد.

تجلیل از همسران روحانیان مستقر، برگزاری مراسم جشن گل‌واژه آفرینش، جمع‌آوری سروده‌های شعرای آیینی در مدح حضرت زهرا (س) توسط کانون مداحان، پیگیری اعزام مداحان برای دیدار با مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه مناسب توسط شوراهای هیئات مذهبی از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول