اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

تسریع در روند پروژه‌های عمرانی ایلام نیازمند مدیریت جهادی است

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند پروژه‌های عمرانی ایلام نیازمند مدیریت جهادی است.

تسریع در روند پروژه‌های عمرانی ایلام نیازمند مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عمران علی محمدی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان ایلام اظهار داشت: در ادامه بازدید‌های مستمر از پروژه‌های عمرانی این بار به بازدید پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان ایلام پرداخته شد.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 320 تختخوابی ایلام، پروژه چهار خطه کردن ایلام کارخانه سیمان، چهار خطه کردن ایلام صالح آباد و عملیات تکمیلی راه ایلام - میشخاص از جمله طرح‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بدون تردید توسعه همه جانبه ایلام نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی مورد عنایت مقام معظم رهبری است.مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند و وظیفه همه را در سال جاری مشخص فرمودند.

علی محمدی اضافه کرد: همه باید در راستای فرامین رهبری گام برداشته و در این راه وظیفه مسئولان امر از جمله مناطق در حال توسعه دوچندان است.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید در راستای توسعه بکوشند و از هیچ کوششی دریغ نورزند. اینجانب نیز به سهم خود در این راستا تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذار نیستم و امروز نیز در راستای بررسی وضعیت پروژه‌های مهم عمرانی استان به مرکز استان سفر کرده و چند پروژه عمرانی را مورد بازدید قرار دادم و دستورات لازم در خصوص تسریع و تکمیل این پروژه‌ها صادر شد.

عمران علی محمدی نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استانداری ایلام به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استانی از طرح ‌های در دست احداث راه و شهرسازی شهرستان ایلام بازدید کردند.

انتهای پیام/2246/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول