اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته 300 میلیارد تومان بوده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموع اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته 300 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ تنها 138 میلیارد تومان آن به این وزارتخانه اختصاص داده شده است.

اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته 300 میلیارد تومان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمود گودرزی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از مجموعه بوکس شهید هدایتی مجموعه ورزشی ولایت بروجرد که چندین سال است، به دلیل عدم اختصاص بودجه لازم تکمیل این مجموعه نیمه‌کاره رها شده است، به استاندار لرستان و مسئولان ورزشی این استانی پیشنهاد داد: در صورت انجام هماهنگی‌های لازم و قانونی می‌توانند این مجموعه را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی ادامه داد: با برآورد اعتبارات هزینه شده در ساخت این مجموعه می‌توان از بخشی از این اعتبارات صرف شده چشم پوشی کرد، به طوری که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای عملیاتی کردن، تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه تشویق کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان بروجرد در صورت اجرای این طرح و واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی می‌تواند برابر سهمی که دارد از امکانات ارائه شده این مجموعه توسط بخش خصوصی استفاده‌های لازم را در جهت پیشبرد ورزش شهرستان داشته باشد.

گودرزی ادامه داد: درصورت عملی شدن این طرح و واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی ارائه خدمات تفریحی و گردشگری نیز به شهروندان امکان‌پذیر می‌شود.

وی متذکر شد: کل اعتبار عمرانی وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته 300 میلیارد تومان بوده است که از این مقدار، فقط 138 میلیارد تومان آن به این وزارتخانه اختصاص داده شده است و این وزارتخانه ناگزیر است، این میزان بودجه تحقق یافته را جهت تمام زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی ورزشی در نظر بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان درپاسخ به درخواست فرزانه کردی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بروجرد مبنی بر اختصاص بودجه لازم جهت احداث یک واحد استخر اختصاصی برای بانوان بروجردی، گفت: مسئولان شهرستانی و استانی باید این مجموعه را احداث کرده و پس از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی آن، مراتب را جهت جذب بودجه 75 درصد مابقی به وزارت ورزش و جوانان انعکاس دهند.

در ادامه استاندار لرستان نیز به این عضو شورای شهر بروجرد گفت: در صورت تصویب احداث این واحد ورزشی اختصاصی بانوان از طرف مسئولان شهرستانی و اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، استانداری این استان نیز از 35 درصد بودجه زیرساخت‌های اولیه، 30 درصد آن را تقبل می‌کند.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول