اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

23 طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای اردبیل افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون سازمان صدا و سیما، استاندار و مسئولان استان اردبیل 23 طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز اردبیل افتتاح شد.

23 طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که صبح امروز برگزار شد، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما اظهار داشت: یکی از اولویت‌های امسال سازمان افزایش پوشش جمعیت برخوردار از سامانه دیجیتال است که هم اکنون در کشور 83 درصد جمعیت از آن بهره‌مند هستند که این میانگین در استان اردبیل بیش از 84 درصد است.

علی عسگری افزود: ما به رغم تهدیدها و تحریم‌های دشمنان با ساخت تجهیزات داخلی به سمت تقویت شبکه‌های استانی و همچنین دیجیتال می‌رویم که امیدواریم در انجام این رسالت بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی خودکفایی کشور را در تولید فرستنده‌های دیجیتال و رادیو یادآور شد و گفت: تحریم دشمنان فرصتی را فراهم کرد تا ما در تولید و خودکفایی بسیاری از تجهیزات موفق عمل کنیم و بتوانیم بیش از هر زمان دیگر توانمندی‌هایمان را در عرصه رسانه‌ای نشان دهیم.

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که FM تمام 6 هزار و 805 ایستگاه کشور در کمترین زمان ممکن مجهز به سیستم دیجیتال شوند.

عسگری یادآور شد: با توجه به وجود تحریم‌ها از سوی کشورهای غربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد در مقابله با تحریم‌هاست چرا که ما در هر عرصه‌ای که به توانمندی‌های داخلی تکیه کردیم موفق و رو به جلو حرکت کرده‌ایم.

وی جانمایه اقتصاد مقاومتی را توجه به تولید داخلی و کالای ایرانی برشمرد و اضافه کرد: تلاش همه مدیران باید در این سمت و سو انجام شود.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی بیان داشت: با نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی رسالت فرهنگی صدا و سیما بیشتر شده چرا که کار فرهنگی کار جهادی است و در طی زمان و به صورت مستمر نتیجه‌بخش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل نیز در این مراسم با تاکید بر فرهنگ‌سازی با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و هدفمندی یارانه‌ها انصراف هر کدام از افراد را اسباب توسعه و پیشرفت کشور و استان اردبیل اعلام کرد.

مجید خدابخش افزود: اگر 30 درصد مردم اردبیل از دریافت یارانه انصراف دهند ما قادر خواهیم بود بخش عظیمی از پروژه‌های عمرانی را که نیمه‌تمام رها شده‌اند تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم که در این زمینه باید یک حرکت و عزم ملی را از سوی آحاد مردم شاهد باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این مراسم با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد وظایف صدا و سیما در مقابله با تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی از مسئولان خواست تا در حل مشکلات مناطق مرزی بیشتر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی گفت‌: پوشش مناطق مرزی و روستایی و محروم ما از سامانه دیجیتال باید به 100 درصد برسد چرا که در حال حاضر نواقصی در این زمینه وجود دارد و باید به سرعت برطرف شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز اعتبار هزینه شده برای افتتاح 23 طرح فنی و عمرانی صدا و سیما را بیش از 110 میلیارد ریال اعلام کرد.

عبدالله مددی خاطرنشان کرد: احداث استودیوی دیجیتال تلویزیونی سیگنال‌رسانی دیجیتال زمینی به ایستگاه‌های تلویزیونی کوه‌سنگر صائین و خلخال، اجرای اتوماسیون تصویر و آرشیو دیجیتال، احداث دکل 100 متری مرکز برای سیگنال‌رسانی و توسعه و پوشش نصب و راه‌اندازی 15 دستگاه فرستنده دیجیتال تلویزیونی برای توسعه پوشش دیجیتال و احداث سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی از اهم این طرح‌هاست.

انتهای پیام/62007/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول