اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر طبس خبر داد

شرکت 28 امدادگر در دوره تخصصی جستجو و نجات در طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: تعداد 28 امدادگر در دوره تخصصی جستجو و نجات هلال احمر این شهرستان شرکت کردند.

شرکت 28 امدادگر در دوره تخصصی جستجو و نجات در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حسینعلی فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امدادگران جدید الورود این شهرستان که به تازگی دوره‌های عمومی امداد و نجات را گذرانده‌اند با مفاهیم علمی و دانش عملیاتی در مورد تصادفات جاده‌ای در این دوره‌ها آشنا شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای آموزش نیروهای متخصص و آشنا با تکنیک‌های روز و دستاوردهای جدید و خودکفایی این شهرستان در بحث امدادگران، اجرای دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در اولویت کاری جمعیت هلال احمر طبس است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس به برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده اشاره کرد و گفت: در این دوره فراگیران با مباحث آموزشی تثبیت و رهاسازی مصدوم، مدیریت صحنه، کمک‌های اولیه، تروما، کار با ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک و انتقال مصدوم را آشنا می‌شوند.

فخاری با بیان اینکه برگزاری این دوره به منظور آماده‌سازی تیم‌های امدادی از ضرورت بالایی برخوردار است، یادآور شد: این دوره‌ها در راستای افزایش توان و تقویت مهارت‌های امدادی و حفظ آمادگی بیشتر برای امدادرسانی به مسافران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فراگیران دوره تخصصی امداد و نجات جاده‌ای مجوز حضور در عملیات‌های پیچیده امدادی به ویژه عملیات‌های امداد و نجات در سطح جاده‌های شهرستان را اخذ می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس خاطرنشان کرد: در دوره‌های تخصصی جستجو و نجات جاده‌ای هلال احمر این شهرستان 28 نفر شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/22481/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول