اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

حفظ وحدت از عوامل موثر برای حرکت به سمت شکوفایی است

استاندار کرمانشاه گفت: استفاده از نظرات و پیشنهادات عملی و حفظ وحدت و انسجام از عوامل موثر برای حرکت به سمت شکوفایی و عمران است.

حفظ وحدت از عوامل موثر برای حرکت به سمت شکوفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در دیدار با جمعی از شهرداران کرمانشاهی در مناطق مختلف تهران و کرمانشاهیان مسئول در شهرداری تهران اظهار داشت: استفاده از نظرات و پیشنهادات عملی و حفظ وحدت و انسجام از عوامل موثر برای حرکت به سمت شکوفایی و عمران است.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه ما در استان کرمانشاه بسترهای مناسب را برای حرکت در این مسیر فراهم کرده‌ایم، گفت: از همه مدیران و مسئولان خواسته‌ایم که نهایت اهتمام و جدیت خود را برای حرکت به سمت توسعه استان به‌کار بگیرند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استان کرمانشاه برای رسیدن به توسعه نیاز به حرکت جهشی دارد، افزود: در سال‌جاری قصد داریم فرمایشات معظم‌له را در خصوص توسعه استان و نام‌گذاری سال عینیت بخشیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود افراد کرمانشاهی که در دیگر استان‌ها دارای پست‌های مدیریتی هستند، گفت: استان کرمانشاه دارای نیروهای بسیار خوب و مجربی است که در دیگر استان‌ها و به‌خصوص استان تهران در حال فعالیت و تلاش برای عمران و آبادانی هستند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه استفاده از تجربیات این افراد را بستری مناسب برای حل مشکلات و تسریع در روند انجام امور و مسیر توسعه کرمانشاه بیان کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از این تجربیات برای استان کارگشا است، ادامه داد: این استان در تمامی بخش‌ها و عرصه‌ها دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای است که با تلاش، پی‌گیری، جدیت و استفاده از تجربیات ارزشمند مجموعه مدیریتی می‌توان این پتانسیل‌ها را به فعلیت رساند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از تجربیات شهرداران کرمانشاهی در مناطق مختلف تهران در زیباسازی، توسعه فضای سبز و مبلمان شهری، حل مشکلات ترافیک، ایجاد شهر مدرن و حل مشکلات حاشیه‌نشینی موثر است.

وی به اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام استان برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد چندین طرح بزرگ صورت گرفته که منجر به توسعه بیش از پیش استان خواهد شد.

پژمان پشم‌چی شهردار منطقه 5 تهران، سعید طلوعی شهردار منطقه 8، محمدرسول ایوانی مشاور شهردار تهران، منصور شیرزادی مشاور شهردار منطقه 8 تهران و نوروزی معاونت حقوقی شهردار تهران در این جلسه حضور داشتند و آمادگی خود را برای همکاری و در اختیار گذاشتن تجربیات لازم به‌منظور توسعه فضاهای شهری استان کرمانشاه اعلام کردند.

انتهای پیام/2700/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول