اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

عملکرد مطلوب دستگاه‌های خدمات‌رسان کرمانشاه در ایام نوروز

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان کرمانشاه در نوروز 93 عملکرد مطلوبی داشتند.

عملکرد مطلوب دستگاه‌های خدمات‌رسان کرمانشاه در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان استان کرمانشاه در ایام نوروز مناسب و مطلوب بود.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده خود از خدمات این دستگاه‌ها در ایام نوروز، گفت: بازدیدها از روز 29 اسفندماه سال گذشته شروع شد و به تمام شهرستان‌های استان سرکشی کرده‌ایم.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازدیدهای میدانی به امکانات رفاهی قرار داده شده در اختیار مسافران و گردشگران شهرستان‌های استان توجه ویژه‌ای داشتیم.

عزیزی عملکرد دستگاه‌های استان کرمانشاه در ایام نوروز را قابل تقدیر دانست و افزود: با سرکشی از این دستگاه‌ها نواقص موجود نیز به آنان تذکر داده شد.

وی به بازدید خود از پاسگاه‌های مرزی استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: برخی از روستاهای نمونه گردشگری استان نیز از نزدیک رصد شده‌اند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های صحیح، تشکیل جلسات منظم و همچنین پیگیری‌های مستمر از سوی استاندار کرمانشاه موجب موفقیت دستگاه‌های خدمات‌رسان شده است.

به گفته عزیزی، ایجاد بسترهای لازم و موثر برای پذیرایی و ارائه خدمات موجبات حضور چشمگیر مسافران نوروزی در این استان را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: با مدیریت جهادی و تلاش و پیگیری می‌توان توسعه، پیشرفت، بالندگی و شکوفایی بیش از پیشی را در سایه وحدت و همدلی برای استان رقم زد.

این مسئول احیای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی، طرح تکریم از مدیران و کارکنان فعال در عرصه خدمات‌رسانی، تهیه و تدوین کتاب سال خدمتگزاران دولت در استان کرمانشاه و طرح بازرس افتخاری را از گام‌های تعریف شده برای بازرسی بهتر در استان اعلام کرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه از راه‌اندازی سایت دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه به نشانی اینترنتی www.ksh.bazrasi.ir خبر داد و گفت: این سایت به‌منظور تسهیل ارتباط و دسترسی آسان همه افراد به دفتر بازرسی ایجاد شده است.

عزیزی به احیای سامانه سامد (سامانه الکترونیکی دولت) اشاره کرد و گفت: افراد برای ارتباط با کارشناسان، پیگیری نامه‌ها و... می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

این مسئول اصحاب رسانه را سرداران عرصه قلم و رسانه در جنگ نرم عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری فعالان عرصه رسانه باید فضایی را در استان ایجاد کرد که سرمایه‌گذاران را به‌سمت سرمایه‌گذاری در استان سوق داده که پیامد آن تولید و اشتغال پایدار است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: یک نماینده از دفتر بازرسی استانداری باعنوان کارشناس بازرسی و پیگیری شکایات مردمی در ادارات استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

وی در خصوص استفاده برخی از اشخاص از خودروهای دولتی ابراز داشت: در تلاش برای تهیه ساز و کارهایی برای عدم استفاده شخصی از این خودروها هستیم.

این مسئول اذعان داشت: با استفاده از خودروهای دولتی برای امور شخصی به شدت برخورد می‌کنیم و این امر در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی تاثیر داده می‌شود.

عزیزی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ناکارآمدی بازرسی‌ها از اماکن اقامتی استان کرمانشاه متذکر شد: وضعیت موجود به هیچ وجه قابل قبول نیست، اما برای عملکرد بهتر بازرسی‌ها در آینده برنامه‌های متنوعی طراحی شده است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول