اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های کرمانشاه خبر داد

فعالیت 50 اکیپ سیار ثبت‌نام از متقاضیان یارانه در روستاهای کرمانشاه

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان کرمانشاه از فعالیت 50 اکیپ سیار به‌منظور دریافت اطلاعات ثبت‌نام کنندگان دریافت یارانه در روستاهای فاقد دفاتر ICT روستایی خبر داد.

فعالیت 50 اکیپ سیار ثبت‌نام از متقاضیان یارانه در روستاهای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش کهریزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افراد در تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی خود برای دریافت یارانه دقت کنند، چراکه امکان اصلاح و ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

کهریزی با تأکید بر اینکه اطلاعات ثبت شده به هیچ وجه قابل ویرایش نیست، افزود: روند اصلاحات به پس از مهلت ثبت‌نام موکول شده است.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان کرمانشاه از فعالیت 50 اکیپ سیار به‌منظور دریافت اطلاعات روستاهای فاقد دفاتر ICT روستایی خبر داد.

این مسئول بیان داشت: اداره‌کل پست استان کرمانشاه این اکیپ‌ها را به منظور پوشش ثبت‌نامی روستاهای فوق راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: اکیپ‌های سیار اقدام به توزیع فرم‌های ثبت‌نامی بین خانوارهای روستاها کرده و پس از تکمیل فرم‌ها توسط خانوارها، آن‌ها را جمع‌آوری و کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

کهریزی با بیان اینکه کار توزیع فرم‌ها بین روستاییان تقریبا رو به ‌اتمام است، ابراز داشت: تنها تعداد محدودی باقی مانده که در حال توزیع هستند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان کرمانشاه بیان داشت: ستاد مرکزی با وجود مکاتبات صورت گرفته هنوز هیچ‌گونه آماری در خصوص آمار انصرافی‌ها و یا ثبت‌نام کنندگان در اختیار ما قرار نداده است.

وی اضافه کرد: با توجه به کثرت تعداد ثبت‌نام‌کنندگان خانگی و دریافت یارانه و متمرکز نبودن ثبت‌نام، امکان پیش‌بینی در خصوص آمار انصرافی وجود ندارد.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشکلی که در روز اول ثبت‌نام و در سیستم به وجود آمده بود، در روزهای بعدی رفع شد.

کهریزی با اشاره به اینکه تمام متصدیان ثبت‌نام نسبت به مأموریت خود کاملاً توجیه هستند، اذعان داشت: 12 کارگروه زیرمجموعه ستاد هدفمندی یارانه‌ها در استان کرمانشاه نیز پس از پایان ثبت‌نام کار خود را آغاز می‌کنند.

وی به افراد متمکن توصیه کرد که با عدم ثبت‌نام خود در این مرحله از هدفمندی یارانه‌ها، این فرصت را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهند و با این اقدام خود باعث اجرای برنامه‌های دولت در بخش درمان و سلامت شوند.

کهریزی در پایان با بیان اینکه هنوز در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام دستوری ابلاغ نشده است، اذعان داشت: جاماندگان از ثبت‌نام در روزهای سی‌ام و سی و یکم فروردین‌ماه می‌توانند به سامانه مراجعه کرده و کار ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/2700/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول