اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرایی شدن شعار سال

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دریافت یارانه نقدی انصراف داد

در راستای اجرایی شدن شعار سال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دریافت یارانه نقدی انصراف داد

حمید صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از آنجا که انصراف از دریافت یارانه نقدی، تلاشی خداپسندانه برای سرعت بخشیدن به توسعه همه جانبه کشور و تسهیل اجرای سیاست‌های مدبرانه دولت در حوزه‌های مختلف است، بنابراین افراد در هر جایگاه اقتصادی و اجتماعی که باشند می‌توانند با عدم ثبت‌نام در سامانه دریافت یارانه، در تحقق آرمان‌های ایران اسلامی نقش داشته باشند.

وی ضمن اشاره به اینکه سال جاری به فرموده رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده بیان داشت: بر این اساس عدم دریافت یارانه نقدی می‌تواند نخستین گام برای تحقق شعار سال، شکوفایی اقتصادی و توسعۀ کشور باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین از مدیران و کارشناسان ستادی نیز به منظور مشارکت در این عزم ملی تقاضای همراهی کرد.

صالحی افزود: از آنجا که بودجه ناشی از انصراف افراد از دریافت یارانه نقدی صرف بهبود وضعیت زیرساخت‌های اساسی کشور و از جمله ارتقاء کیفیت تولید، بهداشت، درمان و حفاظت محیط زیست می‌شود؛ لذا منفعت ناشی از پیوستن مردم به کمپین انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه به طور مستقیم به خودشان باز می‌گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: با نهادینه شدن این فرهنگ در بین مردم فهیم ایران و عزم ملی دیگر شاهد اتلاف منابع و هدر رفت سرمایه‌های کشور نباشیم.

انتهای پیام/2202/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول