اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

ایجاد 38 هزار شغل از محل منابع درآمدی یارانه‌ها در مازندران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران از ایجاد 38 هزار شغل از محل منابع درآمدی یارانه‌ها در استان خبر داد.

ایجاد 38 هزار شغل از محل منابع درآمدی یارانه‌ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران اظهار داشت: حدود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان منابع تومان منابع مربوط به هدفمندی یارانه‌ها سهم مازندران است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران افزود: با توجه به اینکه کل بودجه عمرانی مربوط به طرح‌های تملک دارایی استان کمتر از 50 میلیارد است منابع ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها بسیار مهم و غیرقابل عبور است.

وی گفت: اگر بتوان این منابع را به سمت تولید هدایت کرد و اگر میانگین ایجاد هر شغل را با توجه به مشاغل مختلفی که در بخش خدمات و صنعت و معدن وجود دارد، حدود 40 میلیون تومان در نظر گرفته شود و با این ظرفیت حدود 38 هزار شغل در سال از طریق اختصاص منابع و درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه‌ها می‌توان در استان به وجود آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به نخستین اولویت و خواسته واحدهای بخش خصوصی و کارآفرینان اظهار داشت: حمایت و تسهیلات اعتباری برای ایجاد واحدهای جدید با حفظ واحدهای موجود در قالب سرمایه در گردش یا طرح‌های توسعه از عمده‌ترین درخواست‌های این واحدها است.

محمدپورعمران با اشاره به ماموریت‌های دستگاه متبوعش گفت: ایجاد واحدهای جدید تولیدی،حفظ واحدهای موجود، طرح‌های توسعه بهره‌برداری تولید و ارائه کالا، تنظیم بازار و بسیاری از مسائلی که مردم روزمره با آن سر و کار دارند به طور مستقیم مربوط به این سازمان است.

وی افزود: 3 هزار و 500 واحد صنعتی، 150 هزار مرکز ارائه خدمات صنفی و بیش از 150 معدن فعال در سه بخش صنعت، معدن و تجارت استان وجود دارد.

محمدپور تصریح کرد: ایجاد رفاه، تولید کالا ارائه و خدمات و ایجاد اشتغال برآیند فعالیت‌های سه حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول