اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تامین امنیت در مکان‌های اقامتی

مرکز خدمات حفاظتی و مراقبتی در نوشهر افتتاح شد

مرکز خدمات حفاظتی و مراقبتی شهرستان نوشهر به منظور تامین امنیت در مکان‌های اقامتی شمال با حضور فرماندهی انتظامی این شهرستان افتتاح شد.

مرکز خدمات حفاظتی و مراقبتی در نوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی جویندگان نظم شمال پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهی انتظامی نوشهر و رئیس اداره انتظامی پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران و رئیس کلانتری انتظامی سیسنگان نوشهر افتتاح شد.

در این مراسم مدیرعامل موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی جویندگان نظم شمال گفت: این موسسه با نظارت مرکز انتظامی ناجا، ارائه دهنده خدمات حفاظتی و مراقبتی به شهرک‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و موسسات و اماکن دولتی و خصوصی با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده است.

سیدجلال حسینی‌نژاد با اشاره به ضرورت تاسیس این‌گونه موسسات اظهار کرد: روند رو به رشد جمعیتی کشور موجب توسعه جغرافیایی شهرها، شکل‌گیری مجتمع‌ها، شهرک‌های مسکونی، صنعتی، تجاری و تفریحی شده است.

وی تصریح کرد: باید همزمان با این توسعه فزاینده برای ارتقای سطح حفاظتی و مراقبتی از این مجامع با بهره‌گیری از شیوه‌ها و تجهیزات نوین چاره‌اندیشی کرد.

حسینی‌نژاد ادامه داد: در این راستا براساس ماده 122 قانون برنامه چهارم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موسسات خدمات انتظامی با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح، تأیید فرماندهی معظم کل نیروهای مسلح و تصویب شورای امنیت کشور از تاریخ 17 آبان‌ماه 88 فعالیت خود را براساس آیین‌نامه مربوطه شروع کرده است.

وی افزود: موسسه خدماتی حفاظتی و مراقبتی جویندگان نظم شمال پس از طی مراحل قانونی و استعلامات صورت گرفته موفق به أخذ مجوز فعالیت از مرکز انتظامی ناجا شده و پس از ثبت موسسه در اداره ثبت نوشهر و أخذ مجوز فعالیت از ناجا فعالیت خود را شروع کرده است.

این مسئول تعامل و همکاری نزدیک با حوزه‌های انتظامی و کلانتری را از جمله مهم‌ترین ویژگی این موسسه عنوان کرد و ادامه داد: اعلام نقاط پوششی این موسسه در محله‌ها و اماکن به کلانتری و حوزه انتظامی محل، شناسایی و معرفی متهمان یا مظنونان به کلانتری محل با ارائه گزارش کتبی، اعلام سریع اخبار و اطلاعات مربوطه به جرایم سرقت و تردد مشکوک به پلیس 110 و کلانتری انتظامی حوزه مأموریتی، تحویل سریع اموال مکشوفه با تنظیم صورتجلسه به کلانتری و پاسگاه انتظامی محل از اهم کارکردهای موسسه خدماتی حفاظتی و مراقبتی است. 

حسینی‌نژاد به شرایط احراز نیروهای موسسه اشاره کرد و یادآور شد: حسن اجرای وظایف سازمانی، برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، عدم سوء‌پیشینه و عدم اشتهار به فساد اخلاقی، سلامت و توانایی جسمی و روانی در حسن انجام وظایف و شغل مورد نظر، گذراندن دوره‌های آموزشی لازم و مرتبط با فعالیت‌های حفاظتی و مراقبتی در مرکز انتظامی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و امانتداری از شرایط احراز نیروها است.

وی در پایان از فرماندهی انتظامی نوشهر و رئیس کلانتری سیسنگان که مساعدت‌های لازم را در شکل‌گیری این موسسه داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش فارس، موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی جویندگان نظم شمال با پنج عضو هیئت مدیره مشغول به ارائه خدمات در سطح شهرستان و استان شده است.

انتهای پیام/86019/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول