اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

افتتاح چند طرح ورزشی در ملایر با حضور وزیر ورزش و جوانان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

افتتاح چند طرح ورزشی در ملایر با حضور وزیر ورزش و جوانان

مهدی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به ظرفیت‌های بالای ورزش ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر در رشته‌های مختلف ورزشی طی سال‌های گذشته در میادین ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است.

وی افتخارات کشتی‌گیران ملایری را در سال‌های گذشته باعث سربلندی ملایر برشمرد و گفت: در سال گذشته نیز تعدادی از ورزشکاران این شهرستان در برخی رشته‌های ورزشی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر توجه به ورزش ملایر را یکی از ضرورت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: در این زمینه حمایت‌های خوبی صورت گرفته، اما با وجود چهره‌های ورزشی خوب این شهرستان، ورزشکاران باید بیشتر حمایت شوند.

وی در ادامه سخنانش از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به شهرستان ملایر در روز پنج‌شنبه 28 فروردین ماه خبر داد.

رضایی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان در این سفر چند برنامه افتتاحی دارد، از افتتاح دو پروژه در شهر سامن در این سفر خبر داد و تصریح کرد: تکمیل استخر سامن و افتتاح سالن چندمنظوره سامن از جمله این برنامه‌ها است.

وی عنوان داشت: پروژه استخر سامن قبلاً ساخته شده که وزیر ورزش و جوانان مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص داد.

رضایی اضافه کرد: تعمیرات سالن چندمنظوره سامن نیز انجام شده که وزیر ورزش و جوانان برای آن 80 میلیون تومان تخصیص داده است.

وی همچنین از افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی دانشگاه ملایر با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این سالن نیز با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل درآمدی دانشگاه ملایر و اعتبارات وزارت علوم و 23 هزار و 200 متر افتتاح می‌شود.

مدیر ورزش و جوانان ملایر در پایان کلنگ‌زنی استخر دانشگاه ملایر را نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول