اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

ارتش ایران امیدآفرین است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک عنوان کردند: ارتش ایران با سربلندی و افتخار، ارتشی مردمی، مکتبی،الگو و امیدآفرین است.

ارتش ایران امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و نجفی به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی پیامی مشترک صادر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: فرزندان شایسته و غیور کشورمان در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب تحت هدایت‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم سرافرازانه و مجاهدانه در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از مرزهای سرزمین پهناور کشورمان خوش درخشیدند.

این پیام می‌افزاید: بی‌گمان گذر انقلاب از پیچ‌های تاریخی و گذرگاه‌های سخت صیانت از حقوق مشروع ایران بزرگ و دستیابی به اهداف تعیین شده نظام اسلامی بدون فراهم کردن بستر امنیت و آرامش کنونی توسط نیروهای مسلح بسیج و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم نمی‌شود.

در پیام مذکور ذکر شده است: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی با تکیه برآموزه‌‌های الهی، الگو و امیدآفرین است.

قربانی و نجفی در پیام خود ذکر کرده‌اند: اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید والامقام ارتش به‌ویژه امیر سپهبد علی صیادشیرازی و شهدای این نیرو در گیلان فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی را به این ولایتمدران پایمرد تبریک گفته و توفیقات روزافزون آنها را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب آن حضرت فرماندهی معظم کل قوا خواستاریم.

انتهای پیام/2300/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول