اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت عنوان کرد

ایجاد جهاد خودکفایی در نیروی دریایی ارتش

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: جهاد خودکفایی در نیروی دریایی ارتش ایجاد شده است.

ایجاد جهاد خودکفایی در نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تورج حسنی‌مقدم صبح امروز در جمع کارکنان مرکز تخصص‌های دریایی این شهر با تبریک فرا رسیدن روز ارتش و گرامیداشت یاد شهدای ناوهای سهند، سبلان و جوشن با اشاره به به نامگذاری سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های اقتدار ملی است.

وی درباره فعالیت مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت تصریح کرد: 70 درصد آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت انجام می‌شود و برای ارتقای توان علمی باید تلاش کنیم.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ منافع ملی در آب‌های بین‌المللی حضور دارد، خاطرنشان کرد: حضور در آب‌های بین‌المللی به صورت مستمر ادامه دارد.

وی حضور در دریاهای دوردست را عمق راهبرد نیروی دریایی ارتش ایران دانست و تصریح کرد: حفظ و ایجاد صلح و آرامش در منطقه و بازدارندگی در مقابل کشورهای استکباری از راهبردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حسنی‌مقدم ماموریت اصلی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را حراست از منافع کشور در آب‌های داخلی و بین‌المللی عنوان کرد و یادآور شد: جهاد خودکفایی در نیروی دریایی ایجاد شده  و این نیرو از تجهیزات پیشرفته برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری آموزشی نیروی دریایی با تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت و چالش‌ها و تهدیدهای موجود انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش‌ها با توجه به تهدیدها برنامه‌ریزی و طراحی شده و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت از برگزاری رژه روز ارتش همزمان با سراسر کشور در رشت خبر داد و یادآور شد: این رژه به مناسبت روز ارتش صبح فردا در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت برقراری امنیت مرزهای دریایی، زمینی و هوایی را به‌عهده ارتش دانست و متذکر شد: ارتش همواره آماده حفاظت از منافع ملی کشور است.

انتهای پیام/2300/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول