اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی بر اساس آموزه‌های قرآنی

امام جمعه موقت قزوین با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی بر اساس آموزه‌های قرآنی گفت: اگر کارها با پایه‌ریزی مستحکم قرآنی شروع نشود، نمی‌توان موفق بود.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی بر اساس آموزه‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست مدیران و عناصر حرفه‌ای صدا و سیمای مرکز قزوین با حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت قزوین صبح امروز برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی بر اساس آموزه‌های قرآنی اظهار داشت: اگر کارها با پایه‌ریزی مستحکم قرآنی شروع نشود، نمی‌توان موفق بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و نقشه‌ها باید هماهنگ با آموزه‌های قرآنی باشد، افزود: رسانه‌ها، به‌ ویژه رسانه ملی، در این زمینه نقش پررنگی دارد.

امام جمعه موقت قزوین به نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: چهار عنصر تشکیل دهنده عنوان سال باید در تعامل با هم باشند چراکه بدون یکی از آنها، دیگری نتیجه بخش نیست.

عابدینی اتکا به توان و نیروی انسانی را در تحقق راهبرد سال مؤثر دانست و بیان کرد: کشورمان دارای استعدادهای فراوانی است و مردم باید خودشان را باور کنند.

انتهای پیام/2667/ح10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول