اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان:

پیشرفت در حوزه فرهنگ مستلزم انسجام مدیریت فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: برای پیشرفت در حوزه فرهنگ، نیاز به انسجام مدیریت فرهنگی است و دولت‌های مختلف اصلاح‌‌طلب یا اصولگرا نباید در این خصوص به‌صورت سلیقه‌ای عمل کنند.

پیشرفت در حوزه فرهنگ مستلزم انسجام مدیریت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی اظهار داشت: فرهنگ هر جامعه، مجموعه‌ای از باورها، عقاید، آداب و رسوم آن جامعه است، بنابراین عاملی بسیار مهم و تأثیرگذار در پیشرفت یا عقب‌ماندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرهنگ یکی از مهم‌ترین موضوعات در جوامع بشری است، اگر در کشوری محصولات فرهنگی ناسالم باشد،منتهی به سست شدن عقاید و مخدوش شدن اعتقادات جامعه خواهد شد.

وی افزود: برای پیشرفت در حوزه فرهنگ، نیاز به انسجام مدیریت فرهنگی است و دولت‌های مختلف اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا نباید در این خصوص به‌صورت سلیقه‌ای عمل کنند.

بزمانی بیان کرد: دولت‌های مختلف باید از نیروهای انقلابی و مؤمن نهایت استفاده را بکنند،از ترویج توهین و بی‌حرمتی به هنجارها و باورهای دینی و اعتقادی مردم جلوگیری کنند و نگذارند عده‌ای از عناوین آزادی وآزادی‌طلبی سوء استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: روند شتاب‌زدگی در حوزه فرهنگ،باعث آشفتگی در حوزه‌های مختلف هنری از جمله سینما و همچنین در حوزه فرهنگی از جمله نشر کتاب‌هایی که اقدام به توهین و اهانت به مقدسات دینی کرده‌اند، می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مسئولان باید با احساس مسئولیت،تمام سعی وتلاش خود را درجهت رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه فرهنگ بکنند، همچنین نخبگان جامعه با مشارکت فعال،این عرصه را گفتمان غالب قرار داده و با مدیریت جهادی و کوتاه کردن راه، مسیر پیشرفت را هموار کنند.

انتهای پیام/75005/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول