اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد جشن میلاد کوثر شهرستان جم:

جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی یک هدف والا است

دبیر ستاد جشن میلاد کوثر شهرستان جم گفت: جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی یک هدف والا است.

جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی یک هدف والا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، زینب شهیدزاده شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت جشن میلاد کوثر در جم اظهار داشت: در وانفسای فرهنگ غرب، بدون تردید جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی یک هدف والا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام عصر(عج) مبنی بر اینکه "همانا دختر رسول خدا (ص) برای من الگوی نیکوئی است" افزود: بدون هیچ‌گونه تردیدی، منش و شخصیت والای حضرت زهرا(س) برای آحاد جامعه اعم از مرد و زن، دختر و پسر الگویی بی‌بدیل است.

فرمانده بسیج حضرت زینب کبری (س) جم تصریح کرد: بسیج جامعه زنان به عنوان نخستین و گسترده‌ترین تشکل مردمی برای برپایی ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد کوثر در تبیین ابعاد و شخصیت همه جانبه زندگی حضرت زهرا(س) در سراسر کشور تشکیل شده است.

شهیدزاده هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته زن و روز مادر را، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب، تاکید بر جایگاه و نقش زن در نظام جمهوری اسلامی و تجلیل از مادران نمونه برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: از توان و ظرفیت فرهنگیان فرهیخته در برنامه‌های هفته زن به‌منظور هدایت افکار در راستای آرمان‌های اسلام و انقلاب و تحکیم مبانی اعتقادی زن، نشر و ترویج شاخص‌های دینی، اجتماعی و سیاسی الگوهای برتر، ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری حضرت زهرا(س) در جامعه بهره می‌گیریم.

شهیدزاده بیان کرد: برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در جشن‌های میلاد کوثر در شهرستان جم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول