اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عسلویه در مجلس خبر داد

به‌کارگیری پزشکان فوق‌تخصص در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق‌تخصص برای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد.

به‌کارگیری پزشکان فوق‌تخصص در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در جامعه امری لازم است و به ویژه در عسلویه با توجه به وضعیت خاص آلایندگی باید توجه بیشتر و موثرتری به سلامت و بهداشت شود.

وی افزود: عسلویه با وجود پیشرفت‌هایی که داشته از نظر مراکز درمانی و بیمارستانی وضعیت مطلوبی ندارد که ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی گامی در راستای بهبود وضعیت در این حوزه است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی این بیمارستان گفت: در نشستی که با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، معاون درمان وزیر بهداشت و چند تن دیگر از مسئولین و مدیران کشوری برگزار کردیم بر گزینش سریع شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی بیمارستان عسلویه تاکید شد.

احمدی بیان کرد: دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور دستور داده که هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای گزینش نیروهای مورد نیاز این بیمارستان انجام شود.

وی یادآور شد: تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه فراهم شده و به زودی شاهد نصب و استقرار آنها در این بیمارستان خواهیم بود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هفته جاری نشستی با معاون درمان وزیر بهداشت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار و در ارتباط با نحوه به‌کارگیری و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بحث و تبادل نظر شد.

احمدی از به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق‌تخصص برای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و گفت: به فضل خدا به زودی این مهم محقق و شاهد افتتاح این بیمارستان در جنوب استان خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول