اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

بررسی مشکلات مردم عسلویه با حضور معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور

در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان عسلویه، مشکلات مردم این شهرستان بررسی شد.

بررسی مشکلات مردم عسلویه با حضور معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بعد از ظهر امروز محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استان بوشهر با حضور در فرمانداری عسلویه به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان عسلویه پرداختند.

در این نشست تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه و تعدادی از مسئولان محلی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مردم و مشکلات منطقه پرداختند و خواستار تلاش برای رفع مشکلات موجود شدند.

اعضای شوراهای اسلامی عسلویه در این نشست در ارتباط با مسایل آلایندگی شهرستان مطالبی مطرح و خواستار رسیدگی موثرتر به این موضوع شدند.

معاون رئیس جمهور نیز در این نشست گفت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و توسعه و پیشرفت این منطقه امری بسیار مهم است.

محمدباقر نوبخت افزود: مسایل مربوط به آلایندگی‌های منطقه را بررسی و پیگیری خواهیم کرد و امیدوار هستیم که مردم از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایتمندی لازم را داشته باشند.

استاندار بوشهر نیز عنوان کرد: رفع مشکلات مردم و برطرف کردن دغدغه‌های شهروندان این منطقه مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

مصطفی سالاری افزود: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم این منطقه ارائه شود و به فضل خدا با تلاش شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی درست و شایسته در راستای انجام وظایف محوله اهتمام می‌ورزیم.

انتهای پیام/2451/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول