اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد

حضور پزشک فوق‌ تخصص نوزادان در درمانگاه بیمارستان کوثر قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین از حضور پزشک فوق‌ تخصص نوزادان در درمانگاه مرکز آموزشی درمانی کوثر شهر قزوین خبر داد.

حضور پزشک فوق‌ تخصص نوزادان در درمانگاه بیمارستان کوثر قزوین

علی‌اکبر زینالو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از این پس یک پزشک فوق تخصص نوزادان در درمانگاه مرکز آموزشی درمانی کوثر شهر قزوین به صورت دو روز در هفته برای رسیدگی به بیماران حضور می‌یابد.

وی افزود: درمانگاه تخصصی نوزادان این مرکز پیش از این، هر روز از ساعت هشت تا 9:30 صبح و با حضور پنج پزشک متخصص اطفال، به شهروندان ارائه خدمت می‌کرد که از این پس یک پزشک فوق‌تخصص نوزادان نیز در آن به بیماران پاسخ می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین ادامه داد: دکتر شاهرخ مهر پیشه، متخصص اطفال و فوق تخصص نوزادان است که کودکان بیمار شهروندان متقاضی را در این مرکز معاینه و درمان می‌کند.

زینالو ساعت 16 تا 18 روزهای شنبه و دوشنبه را زمان پذیرش کودکان بیمار اعلام و بیان کرد: روزهای سه‌شنبه نیز از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر دکتر مرتضی حبیبی، فوق تخصص نوزادان کار پیگیری (follow up) نوزادان ترخیص شده از این مرکز را بر عهده دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان برای گرفتن نوبت معاینه پزشکان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 2244970 اقدام کنند، یادآور شد: در حال حاضر نیز بیماران برای گرفتن نوبت معاینه دکتر حبیبی و دکتر مهرپیشه، لازم است با شماره تلفن‌های 76 – 2236374 و 82 – 2236380 تماس حاصل کنند و با اعلام شماره داخلی 263 از منشی درمانگاه وقت بگیرند.

وی عنوان کرد: همچنین در صورت مراجعه حضوری بیماران، وقت گرفتن از طریق دستگاه نوبت‌دهی درمانگاه امکان‌پذیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با اشاره به برگزاری هفته سلامت در سال جاری از یکم تا هفتم فروردین ماه تصریح کرد: برای این هفته برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که ارائه خدمات رایگان به فرهنگیان با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از جمله آنها به شمار می‌رود.

زینالو بیان کرد: آزمایش دیابت، چربی و فشار خون، برای تمام کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش و مدیریت‌های نواحی یک و دو را از جمله این خدمات برشمرد که در کنار غربالگری و معاینات سینه، تست پاپ اسمیر، برای بانوان فرهنگی، در مراکز بهداشتی ـ درمانی شهری استان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با اشاره به ارائه خدمات آموزشی با موضوع خودمراقبتی به همراه داشتن کارت شناسایی را برای بانوان فرهنگی در هنگام دریافت خدمات یاد شده الزامی دانست.

انتهای پیام/77011/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول