اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه مطرح کرد

مسئولیت خطیر بسیج هنرمندان درباره تحقق شعار سال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بسیج هنرمندان در خصوص تحقق شعار سال مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

مسئولیت خطیر بسیج هنرمندان درباره تحقق شعار سال

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه شورای عالی و مشورتی سازمان بسیج هنرمندان با متولیان امور فرهنگی با حضور معاون سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان استان کرمانشاه بعد از ظهر امروز برگزار شد. 

ابراهیم رحیمی‌زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: هنرمندان باید به مقوله مهم فرهنگ که اساسی‌ترین شعار سال نیز بوده توجه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: فرهنگ اساس توسعه هر جامعه بوده و با داشتن فرهنگ متعالی پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی نیز محقق شده و موجب توسعه پایدار می‌شود.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه بسیج هنرمندان در خصوص تحقق شعار سال مسئولیت خطیری را بر عهده دارند، افزود: باید این سازمان پا به پای دیگر نهادهای فرهنگی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری گام بردارد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نخبگان و هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان باید راهکارهای مناسبی را در خصوص فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه ارائه دهند.

این مسئول گفت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نشان ‌دهنده اهمیت این موضوع از طرف ایشان بوده و تمام دستگاه‌های فرهنگی باید برای عمل کردن به این موضوع مهم در جامعه تلاش کنند.

وی به حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از هنرمندان بسیجی اشاره کرد و گفت: این اداره‌کل در تمام عرصه و فعالیت‌ها هنرمندان بسیجی را پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/2700/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول