اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه:

نشست تخصصی شعار سال در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نشست تخصصی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با حضور اساتید حوزه اقتصاد و فرهنگ در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی شعار سال در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه اظهار داشت: نشست تخصصی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با حضور اساتید حوزه اقتصاد و فرهنگ در مجتمع شهید آوینی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

رحیمی‌زنگنه ادامه داد: این برنامه هفتمین نشستی است که در راستای سلسله برنامه‌های تقویم فرهنگ و هنر با عنوان بر امواج فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

وی در خصوص مسائل مورد بررسی در این نشست گفت: اساتید دانشگاهی در حوزه اقتصاد و فرهنگ در این نشست علاوه بر بررسی راهکارهای تحقق شعار سال، به ارتباط و تعامل بین اقتصاد و فرهنگ می‌پردازند، فرصت‌ها و چالش‌ها و آسیب‌هایی که در این حوزه وجود دارد را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عزم ملی مدیران بسترساز تحقق شعار سال است، افزود: عزم مدیران در تحقق شعار سال می‌تواند در تقویت فرهنگ رشد و بالندگی جامعه مؤثر واقع شود.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به حضور مسائلی در حوزه فرهنگ و اقتصاد در مبانی دینی، گفت: در حوزه فرهنگ، مبانی و مصادیق بسیاری از جمله نظم و دقت در کارها، وجدان‌کاری، پرهیز از اسراف و صرفه‌جویی و پس‌انداز، کار مضاعف در مبانی دینی وجود دارد که همه از مصادیق فرهنگ دینی است و به‌طور مستقیم به بحث توسعه اقتصادی مربوط می‌شوند.

این مسئول با تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشبرد شعار سال، متذکر شد: لازمه تحقق شعار سال و زمینه توسعه اقتصادی انسجام، هماهنگی و مشارکت همه نهادها و اقشار جامعه است.

انتهای پیام/2700/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول