اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران خبر داد

برگزاری 40 برنامه فرهنگی ویژه هفته زن در مازندران

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران از برگزاری بیش از 40 برنامه، ویژه هفته زن در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط ستاد شهرستانی اجرا می‌شود.

برگزاری 40 برنامه فرهنگی ویژه هفته زن در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فاطمه عاطفی ظهر امروز در کنفرانس خبری ویژه برنامه‌های هفته زن در دفتر بسیج جامعه زنان سپاه کربلای استان، با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت فاطمه (س) و فرزند بر حقش امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرهنگ نبوی و اسلام ناب محمدی را زنده کردند.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان مازندران، برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسب هفته زن، با توجه به عناوین اعلام شده در هر روز، تدارک دیده است، گفت: این برنامه‌ها با درس گرفتن از زندگی پر فضیلت و ابعاد وجودی حضرت زهرا (س) پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان و نخبگان فرهنگی خواهر مازندران با اشاره به هجوم رسانه‌های غربی برای اشاعه فرهنگ بی‌بند و باری بیان داشت: قدرت‌های مستکبر در این تهدیدها، بنیان خانواده را مورد هدف قرار دادند.

عاطفی افزود: از آنجایی که خانواده‌های غربی دچار بحران از هم پاشیدگی هستند، برای اینکه استکبار به هدف شوم خود برسد خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است.

این مسئول از خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد و جایگاه در تربیت اسلامی نام برد و اذعان داشت: با تربیت فرزندان دیندار و با اخلاق که با زندگی ائمه انس گرفتند، کرامت اخلاقی در جامعه گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به ابعاد وجودی حضرت زهرا و سبک زندگی ایشان گفت: زنان مسلمان باید برای پیاده کردن الگوی مادری در جامعه، به بانوی دو عالم اقتدا کنند.

عاطفی گفت: هدف و چشم‌انداز ما در جامعه بسیج بانوان، این است که چگونه سیره و اخلاق حضرت زهرا در عصر حاضر در خانواده‌های مسلمان اجرایی شود.

وی از برگزاری بیش از 40 برنامه، ویژه هفته زن در استان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط ستاد شهرستانی اجرا می شود.با محوریت حوزه بسیج جامعه زنان استان و تعامل با مسئولان شهرستان‌ها از بهترین مکان‌ها برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده می‌شود.

این مسئول  از اجرای جشن میلاد کوثر، همایش بزرگ دختران جوان و نوجوان و همایش عفاف و حجاب خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌‌ها، آشنایی نسل جوان برای داشتن یک زندگی سالم در جامعه اسلامی است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان ادامه داد: برگزاری جشنواره غذا، دعوت از پزشکان متخصص زن، تجلیل از مادران و همسران شهدا، دیدار از مادران دارای فرزند معلول و همسران جانبازان و تجلیل از زنان نمونه و کارآفرین از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته زن است.

وی از شروع طرح تجلی محبت در هفته گرامیداشت مقام زن خبر داد و گفت: این طرح با هدف جمع‌آوری جهیزیه برای ترویج ازدواج آسان، هر ساله به نو عروسانی که قادر به تامین جهیزیه نیستند کمک می‌کند.

به گزارش فارس، در پایان این نشست از سه نفر از زنان کارآفرین استان با نام‌های شهربانو کردیان از بابلسر، ملیحه اکبری نودهی از نکا و زینب بی‌گناه خورشیدی از نکا تجلیل شد.

انتهای پیام/86033/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول