اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی- امنیتی استانداری اصفهان:

امنیت و آرامش کشور بهترین دستاورد ارتش جمهوری اسلامی ایران است

معاون سیاسی- امنیتی استانداری اصفهان گفت: امنیت و آرامش کشور بهترین دستاورد ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امنیت و آرامش کشور بهترین دستاورد ارتش جمهوری اسلامی ایران است

رسول یاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان در آستانه روز 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، جایگاه غیور مردان بزرگ ملت ایران است.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در طول 35 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی با فداکاری‌ها و ایثارهای خود، جان بر کف از انقلاب، نظام و ولایت در مقابل دست‌اندازی‌های دشمنان دفاع کرده‌اند.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری اصفهان اذعان داشت: بسیجیان و فرماندهان بسیجی اصفهان در دوران 8 سال دفاع مقدس زبانزد و سرآمد بوده‌اند و ارتشیان اصفهان نیز در آسمان ایران همچون ستارگانی نیز می‌درخشیدند.

وی تأکید کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم قدر این امنیت و آرامش زمینی، هوایی و دریایی فعلی کشور را که بالطبع با عملکرد غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است، داشته باشیم و دین خود را به همه سربازان ولایت و ملت ادا کنیم.

یاحی با بیان اینکه به تعبیر سقراط، این دانشمند یونان باستان، امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی است که قدر آن را کسانی بیشتر دارند که از آن بیشتر بی‌بهره‌اند، باراز داشت: رسیدن به چنین حد آرامش و امنیتی برای کشور آن هم در شرایطی که همه مرزهای دریایی و زمینی ما را دشمنان و خائنان به این نظام و انقلاب گرفته‌اند و دائماً درصدد دسیسه چینی هستند، فقط با فعالیت و عملکرد ایثارگونه و شبانه‌روزی ارتشیان حاصل می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: حقیقتاً بهترین دستاورد و هدیه‌ای که ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سه دهه گذشته به این نظام و ملت داده است، چیزی جز امنیت و آرامش نیست.

انتهای پیام/63030/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول