اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خبر داد

صدور حکم نهایی برای 90 درصد پرونده‌های وارده به تعزیرات لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: 90 درصد پرونده‌های وارده در ایام نوروز به تعزیرات لرستان منجر به صدور حکم نهایی شده است.

صدور حکم نهایی برای 90 درصد پرونده‌های وارده به تعزیرات لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام براری عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار لرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی لرستان در ایام نوروز امسال با گشت‌های مشترک خود با سایر ادارات دیگر توانسته کارنامه قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان ادامه داد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی لرستان و شهرستان‌های تابعه در این ایام توانسته‌اند در قالب گشت‌های سیار در سطح شهرستان‌ها از فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها بازدید کرده و با مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی کند.

وی با بیان اینکه در طرح نظارتی نوروز امسال 2 هزار و 500 پرونده تخلفاتی توسط شعبه‌های سیار و ثابت این نهاد رسیدگی شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام تعزیرات حکومتی لرستان کشیک‌های خود را فعال و همانند سایر ادارات دیگر با تمام توان پای کار بوده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: این تعداد پرونده از 17 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین امسال در تعزیرات حکومتی تشکیل شده‌اند.

وی از صدور 90 درصدی حکم نهایی این پرونده‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: این دستگاه توانسته به 90 درصد از پرونده‌های وارده حکم نهایی صادر کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان در پایان بیان داشت: پرونده‌های تشکیل شده، توسط روسای شعبه‌های سیار و ثابت در سطح استان لرستان به صورت قانونی و در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول