اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت میلیاردی 2 قاچاقچی تلفن همراه در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت میلیاردی دو قاچاقچی تلفن همراه در زنجان خبر داد.

محکومیت میلیاردی 2 قاچاقچی تلفن همراه در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای مبارزه با قاچاق با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای تامین آرامش بازار در بحث ارائه کالا صورت می‌گیرد، اضافه کرد: تعزیرات در مبارزه با قاچاقچیان به صورت جدی وارد عمل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به پرونده‌های رسیدگی شده توسط تعزیرات طی روزهای اخیر بیان کرد: دو نفر از قاچاقچیان تلفن همراه که اقدام به قاچاق 812 دستگاه گوشی تلفن همراه کرده بودند، توسط تعزیرات محکوم شدند.

این مسئول در توضیح این پرونده گفت: این دو قاچاقچی در یک اقدام ماهرانه 812 دستگاه گوشی تلفن همراه را در یک دستگاه خودرو پژو جاسازی کرده بودند که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان ابهر این گوشی‌ها کشف شد.

عزیزپور با بیان اینکه پس از این اقدام ماموران انتظامی پرونده برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد، تصریح کرد: با بررسی این پرونده توسط تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر این قاچاقچیان محکوم به پرداخت یک میلیارد و 770 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس حکم شعبه رسیدگی به قاچاق تعزیرات خودروی این دو متهم و همچنین کالاهای کشف شده نیز به نفع دولت ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از بررسی پرونده دیگری در تعزیرات نیز خبر داد و گفت: این پرونده نیز مربوط به قاچاق گوشی تلفن همراه بود که با بررسی پرونده متهم به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط 370 دستگاه گوشی قاچاق کشف شده و همچنین خودروی حامل لوازم قاچاق محکوم شد.

انتهای پیام/73005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول