اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

اجرایی کردن رهنمودهای رهبری وظیفه‌ای همگانی است

امام جمعه ایلام گفت: اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ می‌تواند گام مهمی در راستای رفع مشکلات این بخش محسوب شود.

اجرایی کردن رهنمودهای رهبری وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی ظهر امروز در دیدار با فعالان فرهنگی استان ایلام اظهار داشت: اهمیت فرهنگ و زیربخش‌های آن سبب شد که امسال مقام معظم رهبری شعار سال را به نام اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در این راستا باید همه مسئولان امر با استفاده از ظرفیت‌های استان در راستای تحقق این فرمان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: در این راستا یعنی تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان امروز این نشست با حضور اعضای فرهنگی و فعالان این حوزه برپا شده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با عنایت به اعیاد در پیش باید با برنامه‌ریزی مناسب اعیاد و مناسبت‌های مذهبی را گرامی داشته و در این مناسبت‌ها توجه و عنایت ویژه‌ای به ارزش‌های اسلامی شود.

لطفی تصریح کرد: اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ می‌تواند گام مهمی در راستای رفع مشکلات این بخش محسوب شود.

استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: تشکیل ستادی برای رصد فعالیت‌های حوزه فرهنگی استان ایلام امری ضروری است که باید در دستور کار مسئولان امر در استان ایلام قرار گیرد.

محمد رضا مروارید اظهار داشت: باید همه دستگاه‌های فرهنگی با مشارکت مردم و گروه‌های مردم نهاد در این راستا تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی در استان ایلام به سهم خود در این راستا تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

پرهیز از شعارزدگی در بخش فرهنگ و تبلیغ شادی در مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی، دعوت از مراجع تقلید و شخصیت‌های سیاسی مذهبی در سفر به استان ایلام و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ از مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/2246/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول