اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

اصلاح فرهنگ از اصلاح اقتصاد کشور مهم‌تر است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که قبل از اینکه اقتصاد کشور درست شود باید فرهنگ کشور درست شود، گفت: باید قبل از هرچیزی به مشکل فرهنگ کشور در تمامی زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته شود.

اصلاح فرهنگ از اصلاح اقتصاد کشور مهم‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی جنگ نرم در دانشگاه بیرجند اظهار داشت: اگر فرهنگ ایرانی و اسلامی در کشور نهادینه شود و آنچه که دین و قرآن از ما خواستند به آن عمل کنیم دیگر شاهد هیج‌گونه مشکلی در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ نیستیم.

وی با بیان این‌که قبل از اینکه اقتصاد کشور درست شود باید فرهنگ کشور درست شود، تصریح کرد: باید قبل از هرچیزی به مشکل فرهنگ کشور در تمامی زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته شود.

دانشجویان افسران جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: امروز جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ میدانی است چراکه دشمن از ابزارهای گوناگون استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که باید بسیار با فکر و اندیشه جلو دشمن ایستاد، افزود: در هر جنگی فرماندهان جلودار هستند اما در این جنگ اساتید دانشگاه از فرماندهان و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند.

نظری تأکید کرد: این افراد باید در سالی که بنام فرهنگ و اقتصاد است بیشتر از گذشته وارد میدان شوند.

وی خاطرنشان کرد: شما اساتید و دانشجویان باید همچون رزمندگان اسلام جلودار بوده و دشمنان و راه‌های ورود آنان را شناسایی کرده و با مدیریت خود با آن مقابله کنید.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول