اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

صدور 152 رأی در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قزوین

دبیر هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با توجه به موارد تخلفی که به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قزوین گزارش شده بود، در سال گذشته 152 رأی در این هیئت صادر شد.

صدور 152 رأی در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قزوین

مجید اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال 91 تعداد آراء صادر شده 177 مورد بود که این کاهش آراء صادر شده نشان می‌دهد میزان شکایات مطرح شده از سوی شهروندان در سال جاری کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش شکایات مردمی از سازمان تاکسیرانی نیز حاکی از این امر دارد که سطح کیفیت خدمات‌‌‌‌‌‌‌‌رسانی این سازمان به شهروندان افزایش یافته و موجب افزایش رضایت‌مندی آنان شده است.

مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به تخلفات تاکسیرانی که تابع تصمیمات هیئت انضباطی است، عنوان کرد: امتناع از حمل مسافر با شرایطی خارج از مقررات، عدم رعایت شئون اسلامی و اجتماعی، عدم انجام کشیک‌های محوله و رعایت مقررات آن، اقدام به تاکسیرانی برای غیر از ساعت، مسیر و سرویسی که در پروانه قید شده است از جمله تخلفاتی است که تابع تصمیمات هیئت انضباطی است.

اسلامی تصریح کرد: ارتکاب به جرم در هنگام تاکسیرانی یا با استفاده از تاکسی، عدم رعایت نرخ‌های مصوب و عدم استفاده از تاکسی متر در صورت نصب و الزام استفاده از آن، عدم رعایت مقررات مربوط به حمل مسافر و تکرار تخلفات راهنمایی و رانندگی، استفاده از پلاک شناسایی راننده دیگر در هنگام ارائه سرویس، نصب و استفاده از وسایل غیرمجاز که مخالف دستورالعمل‌های صادر شده باشد در تاکسی، پروانه بهره‌برداری از امتیاز سرویس‌های تاکسی شهری از دیگر موارد تخلفی است که تابع تصمیمات هیئت انضباطی سازمان است.

وی بیان کرد: جلسات هیئت انضباطی با توجه به تعداد پرونده‌های ارسالی از سوی دبیرخانه هیئت در محل تعیین شده و با حضور تمام اعضا تشکیل‌دهنده هیئت انضباطی برگزار شده و پس از بررسی شکایات مطرح شده از سوی شهروندان اقدام به صدور رأی در خصوص نحوه جریمه تاکسیرانان می‌کند.

دبیر هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قزوین با بیان اینکه تصمیمات هیئت قطعی و لازم‌الاجراست، گفت: برای بررسی بهتر پرونده‌ها و در اختیار داشتن اظهارات تاکسیران، موارد تخلف به وی تفهیم اتهام می‌‌شود تا توضیحات خود را به صورت کتبی برای هیئت انضباطی ارسال کند.

مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی قزوین یادآور شد: اگر بنا به تشخیص هیئت انضباطی میزان تخلف تاکسیران به اندازه‌ای باشد که پروانه تاکسیرانی وی به صورت دائم باطل شود، آن فرد حق ثبت‌نام مجدد برای دریافت پروانه جدید را ندارد.

اسلامی یادآور شد: تمام این قوانین و مقررات برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلب رضایت آنان است و از شهروندان انتظار می‌رود تخلفات مشاهده شده را از طریق شماره تلفن 2348 داخلی 110 و شماره پیامک 30007133 با مسئولان سازمان تاکسیرانی قزوین در میان بگذارند.

انتهای پیام/77010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول