اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تعاونی تاکسیرانان در بوشهر باید فعال شود

استاندار بوشهر گفت: تعاونی تاکسیرانان به منظور خدمات‌دهی بهتر به تاکسیرانان باید در بوشهر فعال شود.

تعاونی تاکسیرانان در بوشهر باید فعال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات تاکسیرانان و تاکسیرانی بوشهر با بیان اینکه پیگیر موضوع نوسازی ناوگان تاکسیرانی هستیم اظهار داشت: شهرداری با تدوین گزارشی به طور مشخص و جداگانه امکان حمایت‌های خود و مجموعه مدیریتی استان براساس ظرفیت‌های واقعی موجود را برای تقویت تاکسیرانی مشخص کند.

استاندار بوشهر گفت: در سطح ملی نیز با استناد به ظرفیت‌های قانونی پیگیری‌‎های لازم برای حل مشکلات تاکسیرانی را انجام می‌دهیم.

سالاری با اشاره به معضل مسافربرهای شخصی گفت: در ساماندهی و محدود کردن فعالیت مسافربرهای شخصی به گونه‌ای عمل شود که با مشکلی برای خدمت‌دهی به مردم مواجه نشویم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها  ممکن است رانندگان تاکسی با مشکلاتی در زمینه تهیه سوخت مواجه شوند و ما تلاش می‌کنیم این مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: با آغاز مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها و تاکیدی که بر بخش حمل و نقل در این مرحله شده است، ظرفیت‌هایی از لحاظ بودجه عمومی ایجاد می‌شود که باید با شناسایی این ظرفیت‌ها از آنها بهره لازم را ببریم. تعاونی تاکسیرانان به منظور خدمات‌دهی بهتر به تاکسیرانان فعال شود ضمن اینکه مجموعه استانداری بوشهر برای فعال شدن این تعاونی همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول