اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی جم:

شبکه آب روستایی شهرستان جم فرسوده و ناکارآمد است

رئیس شورای بخش مرکزی جم گفت: شبکه آب روستایی شهرستان جم فرسوده و ناکارآمد است.

شبکه آب روستایی شهرستان جم فرسوده و ناکارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ناصر حاتمی صبح امروز در نشست شوراهای شهر و روستای شهرستان جم با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌هایی است که در مسیر توسعه و پیشرفت است و باید رسیدگی لازم به این شهرستان شود.

رئیس شورای بخش مرکزی جم خواستار حل معضل آب و راه روستاهای شهرستان جم شد و افزود: حضور فرماندار جدید می‌تواند منشا برکات برای شهرستان جم باشد و امیدواریم این مهم محقق شود.

حاتمی وضعیت بغرنج آب در روستاها را به عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته تاکنون شهرستان جم با معضل بی‌آبی مواجه است.

وی گفت: اکنون اداره آب روستایی جم با ضعف شدید در مدیریت مواجه است به نحوی که شاهد اعتصاب هر روزه کارکنان این اداره به دلیل عدم پرداخت حقوق‌ها هستیم.

حاتمی همچنین از فرسودگی و ناکارآمدی شبکه آب روستایی در شهرستان جم انتقاد کرد و افزود: متاسفانه جم از سویی با مشکل بی‌آبی و از سوی دیگر با معضل مدیریت آب مواجه است به نحوی که حدود 50 درصد آب موجود در شبکه به دلیل زیرساخت‌های نامناسب و فرسوده به هدر می‌رود.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی جم در ادامه، به تعطیل شدن پروژه انتقال آب کوثر و طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیزداری اشاره کرد و یادآور شد: بخش بزرگی از آب شرب روستایی از چاه‌های استیجاری تامین می‌شود که متاسفانه به دلیل کارشکنی‌های اداره آب روستایی شهرستان و استان، حقوق چاه‌داران پرداخت نمی‌شود و مرتبا شاهد تعطیلی این چاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول