اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2000 بسیجی

جشن کوثر در بابل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بابل گفت: جشن کوثر با حضور 2 هزار بانوی بسیجی در استادیوم آزادی بابل برگزار می‌شود.

جشن کوثر در بابل برگزار می‌شود

حسین فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت اسوه دو عالم حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: شهرستان بابل با 175 حوزه بسیج خواهران بیش از 12 هزار بانوی بسیجی دارد.

وی از برگزاری هفت برنامه شاخص از سوی بسیج خواهران شهرستان بابل به همین مناسبت خبر داد و افزود: گذشته از هفت برنامه محوری تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان بابل همانند سال‌های قبل به ویژه در 12 سال اخیر در این روز فرخنده و دیگر مناسبت‌های مذهبی و ملی مراسم ویژه برگزار می‌کنند.

فلاح از برگزاری طرح پیوند آسمانی در این ایام خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح پیوند آسمانی در راستای کمک به نوعروسان برای تهیه جهیزیه اجرا می‌شود که امسال این مراسم به صورت نمادین در پایگاه اندیکلا حوزه حضرت زینب (س) انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای 50 نوعروس به بسیج خواهران ابلاغ شد، گفت: بسیج خواهران موفق شد برای 52 نوعروس تهیه جهیزیه داشته باشد.

این مسئول بسیج خواهران را از خیران ثابت این طرح عنوان کرد و اذعان داشت: برای تهیه جهیزیه نوعروسان در این طرح بیشتر خواهران بسیج، خیران و میزان اعتباری که به ازای هر نوعروس به فراخور نیاز از یک‌میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است، جمع‌آوری می‌شود.

 رئیس برگزاری جشن کوثر شهرستان بابل از برگزاری جشن کوثر در استادیوم آزادی بابل با حضور 2 هزار بسیجی خواهر متشکل از بسیجیان بندپی شرقی، بندپی غربی، امیرکلا،بسیجیان تمام پایگاه‌ها و شهروندان بابلی خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم از 10 نخبه بسیجی و خانواده شهدا تجلیل می‌شود.

فلاح همایش 150 نفری سرگروه‌های صالحین، برگزاری مسابقه تفنگ بادی بین 30 بسیجی در حوزه حضرت معصومه (س) امیرکلا روستای پایین بیشه‌سر، همایش سبک زندگی اسلامی با حضور 150 نفر بسیجی خواهر، برگزاری جشن میلاد کوثر حوزه حضرت آسیه (س) بخش بندپی شرقی روستای ناریوران با حضور 500 بسیجی خواهر را از دیگر برنامه‌های شاخص حوزه بسیج خواهران در میلاد حضرت فاطمه(س) برشمرد.

وی گفت: پیاده‌روی بزرگ فرماندهان و سرگروه‌های صالحین خواهر از سوی حوزه حضرت خدیجه در روستای آهنگرکلای غربی و پیاده‌روی بزرگ 200 بسیجی از سوی حوزه حضرت رقیه (س) پایین گنج‌افروز از گلزار شهدا به سمت امامزاده طاهر برگزار می‌شود.

فلاح تصریح کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) از سوی حوزه کوثر بسیج خواهران بالاخشرودپی بندپی غربی نیز نمایشگاه هنرهای دستی و عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86009/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول