اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قشم:

رسیدگی به امور خانواده شهدا باید در اولویت باشد

فرماندار قشم بر ضرورت رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران در این شهرستان تأکید کرد.

رسیدگی به امور خانواده شهدا باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسعود سالاری امشب در جریان دیدار با خانواده شهید حسن ذاکری، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان این است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنها احساس مسئولیت بیشتری کنند، بنابراین باید این مهم در بین مسئولان بیش از گذشته نهادینه شود.

وی ادامه داد: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، هر چند آنان از خون خود در راه دفاع از حرمت و استقلال میهن گذشتند، اما یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف آرمانی انقلاب موج می‌زند و می‌شود ادعا کرد که هنوز آرمان‌های شهداست که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا باعث تقویت روحیه خود ما نیز می‌شود و وقتی در کنار این عزیزان قرار می‌گیریم و ایثار و از خود گذشتگی ایشان را می‌بینیم متوجه می‌شویم با چه انسان‌های بزرگوار و ایثارگری مواجه شده‌ایم و در خدمت به این عزیزان مصمم‌تر می‌گردیم.

فرماندار شهرستان قشم در خصوص رفع مشکل مسکن خانواده شهید حسن ذاکری اظهار امیدواری کرد که احداث واحد مسکونی که با همکاری سازمان منطقه آزاد و کمک‌های سپاه پاسداران و بنیاد شهید قشم آغاز شده، هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

محمد جهینی، بخشدار مرکزی قشم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و استقامت مادر شهید ذاکری گفت: اجر مادران و همسران این بزرگواران در درگاه خداوند کمتر از اجر شهدایی که برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند نیست.

وی، صبر و بردباری مادران و همسران شهدا را امری بسیار ستودنی و یک سعادت الهی عنوان کرد و اظهار داشت: شهدای عزیز حق بسیاری بر گردن ما دارند و سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا کوچک‌ترین کاری است که در برابر آن جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌ها انجام می‌دهیم.

محمد رفیع‌پور مولوی، رئیس شورای شهر نیز در این دیدار با بیان اینکه همه داشته‌های امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست، افزود: اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا نبود، هیچ کدام از مسئولان در چنین جایگاهی حضور نداشتند.

در این دیدار، رضایی معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار، کوه‌نژاد رئیس اداره ثبت احوال، هاشمی رئیس اداره مخابرات و ذاکری نماینده بنیاد شهید شهرستان همراه با خبرنگاران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول