اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد ماه امسال

یادواره شهدای ناجا در گلپایگان برگزار می‌شود

در مرداد ماه امسال یادواره شهدای نیروی انتظامی غرب استان اصفهان در گلپایگان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای ناجا در گلپایگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، فرمانده انتظامی گلپایگان ظهر امروز در ستاد هماهنگی یادواره شهدای ناجا که در فرمانداری گلپایگان برگزار شده بود، بیان کرد: آرامش و امنیت امروز را مدیون رشادت مردی‌ها شهیدان این مرز و بوم هستیم.

محمدعلی یوسلیانی با بیان اینکه به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ناجا یادواره این دلیرمردان در چهار منطقه از استان اصفهان امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: در گروه اول شهرهای شهرضا، مبارکه، سمیرم، دهاقان و لنجان به میزبانی شهرضا و در فصل بهار در گروه دوم گلپایگان، فریدن، فریدون شهر، چادگان، بوئین میاندشت، خوانسار به میزبانی شهر گلپایگان در فصل تابستان، در گروه سوم شهرهای نجف‌آباد، خمینی‌شهر، تیران و کرون، فلاورجان، برخوار و شاهین شهر در فصل پاییز و در گروه چهارم شهرهای نایین، کاشان، آران و بیدگل، اردستان و خوروبیابانک به میزبانی شهر کاشان در فصل زمستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با بررسی‌های انجام شده بهترین زمان 30 مرداد ماه و شب شهادت امام جعفر صادق(ع) است و بارگاه مقدس امامزاده هفده تن و حسینیه ناصربن‌علی برای برگزاری این آیین در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان از تشکیل سه کمیته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای غرب استان، خبر داد و افزود: کمیته‌های پشتیبانی و تدارکات، روابط عمومی، امور فرهنگی و تبلیغات و کمیته تشریفات برای برگزاری یادواره پیش‌بینی شده است.

در ادامه نیز فرماندار گلپایگان در ادامه بیان کرد: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشتن توفیق می‌خواهد که این توفیق بزرگ از جانب خداوند نصیب شهرستان گلپایگان و مردم ولایی گلپایگان شده است.

محسن حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا باید به سمت تاثیرگذار بودن برای همه اقشار جامعه و خصوصاً نسل جوان برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا باید به گونه‌ای باشد که اثرگذاری آن در قبل و بعد از برگزاری یادواره برسطح جامعه و همه اقشار محسوس و ملموس باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر سال" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تاثیرگذارترین کار فرهنگی در کشور برگزاری یادواره شهدا و اردوهای راهیان نور است که این برنامه‌ها تاثیر فرهنگی زیادی بر نسل جوان دارد.

فرماندار گلپایگان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری این یادواره باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

میرزایی همچنین به نام‌گذاری یکی از میادین شهر مزین به نام شهدای نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نمایشگاهی از وصیت‌نامه‌ها و وسایل شهدا در صحن امامزاده هفده تن هم زمان با برگزاری یادواره شهدای غرب استان گشایش یابد و اصحاب رسانه پوشش خبری مناسبی برای این آیین باشکوه داشته باشند.

به گزارش فارس، شهرستان گلپایگان در طی دوران دفاع مقدس و پس از آن 360 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که 17 شهید از نیروهای سبزپوش انتظامی بودند. 

انتهای پیام/ 63014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول